Didim'de turizm sezonu öncesi gıda denetimleri arttı

Didim'de, yaklaşan turizm sezonu ve Kurban Bayramı öncesi gıda işletmelerine yönelik denetimler artırıldı. Ekipler, hijyen ve mevzuat kontrolleri yapıyor.Didim'de turizm sezonu öncesi gıda denetimleri arttı
Aydın'ın popüler turizm merkezlerinden biri olan Didim'de, yaklaşan turizm sezonu ve Kurban Bayramı dolayısıyla gıda işletmelerine yönelik denetimler sıklaştırıldı.

DENETİMLER HIZ KESMEDEN DEVAM EDİYOR
Didim İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, ilçede faaliyet gösteren gıda işletmelerinde kontrol ve denetim çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Özellikle turizm sezonunun kapıda olmasıyla birlikte, denetimler daha da yoğunlaştırıldı. İşletmelerin hijyen standartları, ürünlerin muhafaza koşulları ve mevzuata uygunlukları titizlikle inceleniyor.

VATANDAŞLAR İÇİN GIDA GÜVENLİĞİ
Bayram öncesi yapılan denetimlerde, ekipler ayrıca işletme sahipleri ve çalışanlarına gıda mevzuatı hakkında bilgilendirmelerde bulunarak, gıda güvenliğinin artırılmasına katkı sağlıyor. Yetkililer, vatandaşların sağlıklı ve güvenilir gıdaya ulaşmalarını sağlamak adına denetimlerin sezon boyunca devam edeceğini vurguladı.
- 05:15Gizli yeraltı yapısı 16 yıl sonra gün yüzüne çıktı: Dağın derinliklerindeki muhteşem mimari
- 05:05Uganda'dan Türk şirketine şok: 3.2 milyar dolarlık proje tehlikede
- 04:56Yeni BMW X5 ile otomotiv dünyasında devrim niteliğinde değişimler kapıda
- 04:43Avrupa'ya ayak uyduramadık: Türkiye'nin satın alma gücü endişe verici derecede düştü
- 04:33AB ve Hindistan'dan dev anlaşma için tarih belirlendi



