Didim'de turizm sezonu öncesi gıda denetimleri arttı
- 4 / 1
Aydın'ın popüler turizm merkezlerinden biri olan Didim'de, yaklaşan turizm sezonu ve Kurban Bayramı dolayısıyla gıda işletmelerine yönelik denetimler sıklaştırıldı.
- 4 / 2
Didim İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, ilçede faaliyet gösteren gıda işletmelerinde kontrol ve denetim çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Özellikle turizm sezonunun kapıda olmasıyla birlikte, denetimler daha da yoğunlaştırıldı. İşletmelerin hijyen standartları, ürünlerin muhafaza koşulları ve mevzuata uygunlukları titizlikle inceleniyor.
- 4 / 3
Bayram öncesi yapılan denetimlerde, ekipler ayrıca işletme sahipleri ve çalışanlarına gıda mevzuatı hakkında bilgilendirmelerde bulunarak, gıda güvenliğinin artırılmasına katkı sağlıyor. Yetkililer, vatandaşların sağlıklı ve güvenilir gıdaya ulaşmalarını sağlamak adına denetimlerin sezon boyunca devam edeceğini vurguladı.
- 4 / 4
- 22:26Babasının iş yerine kiralık araçla daldı, jandarma el koydu!
- 22:18Söke'de trafik kazası: Bir kişi yaralandı
- 22:09İstanbul'da 'Yarısı Bizden' kampanyasıyla 233 bin konut dönüşümde!
- 22:00Volkan Konak’ın adı, Edremit’te bir parkla yaşatılıyor
- 21:51Kuyucak'ta incir üreticileri dikkat! Kara sinek tehlikesi kapıda











