Bursa'nın İnegöl ilçesinde, bir metal doğrama atölyesinde yaşanan korkunç olayda, 16 yaşındaki stajyer bir gencin parmağı koptu.

DEMİR KESİMİ SIRASINDA FACİA
Olay, İnegöl Organize Sanayi Bölgesi 1. Cadde'de bulunan bir demir doğrama iş yerinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, stajyer olarak çalışan 16 yaşındaki Ömer U., demir kesme işlemi sırasında yaşadığı talihsiz bir dikkatsizlik sonucu sol elinin orta parmağını kesti. Parmağının bir kısmının kopmasıyla ağır yaralanan genç, hemen özel bir araçla İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
BÜYÜKŞEHİRE SEVK EDİLDİ
İlk müdahalesi İnegöl Devlet Hastanesi'nde yapılan Ömer U., durumunun ciddiyeti üzerine ambulansla Bursa Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi'ne sevk edildi. Olayla ilgili olarak polis ekipleri inceleme başlattı ve kazanın nedenlerine dair soruşturma sürüyor.







