Selçuklu'da ailelere 'Olumlu Ebeveynlik Becerileri' semineri

Selçuklu Belediyesi'nin girişimiyle kurulan Selçuklu Aile Gelişim Merkezi'nde (SAGEM), ailelere yönelik "Olumlu Ebeveynlik Becerileri" semineri düzenlendi.
Selçuklu Aile Gelişim Merkezi’nde (SAGEM) ailelere yönelik 'Olumlu Ebeveynlik Becerileri' semineri düzenlendi. Selçuklu Belediyesi'nin girişimiyle hayata geçirilen ve Türkiye'de ilk olma özelliği taşıyan SAGEM, aile kurumunu güçlendirmeyi hedefliyor. Ücretsiz terapi, danışmanlık ve eğitim programlarıyla aile içi ilişkilerin güçlendirilmesine katkı sağlıyor.

SAGEM'DEN AİLELERE DESTEK
2025 Aile Yılı'yla birlikte hız kazanan çalışmalar kapsamında düzenlenen seminer, çocukların ve ailelerin sağlıklı ilişkiler kurmalarını amaçlıyor. SAGEM Konferans Salonu'nda gerçekleşen seminere çok sayıda ebeveyn katıldı.
PEKYATIRMACI: SAGEM, GELECEĞİMİZ İÇİN ÖNEMLİ
Selçuklu Belediye Başkanı Pekyatırmacı, SAGEM'in sosyal hayata değer katan önemli bir proje olduğunu vurguladı. 'Güçlü Aile, Güçlü Toplum' vizyonuyla hareket ettiklerini belirten Pekyatırmacı, SAGEM'in hem bugünün hem de geleceğin aydınlık olması için önemli bir adım olduğunu söyledi. Uzman danışmanlar aracılığıyla aile içi iletişim problemlerinin önüne geçmek için çeşitli programlar yürüttüklerini ve Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın 2025 yılını Aile Yılı ilan etmesinin çalışmalara ivme kazandırdığını aktardı. Seminerlerin aile bütünlüğünü güçlendirmeye katkıda bulunduğunu dile getiren Başkan Pekyatırmacı, SAGEM'in hemşehrilerine katkı sağladığını ve emeği geçenlere teşekkür ettiğini belirtti. Yoğun ilgi gösteren aileler de memnuniyetlerini dile getirerek teşekkürlerini iletti.
- 19:55Taşacak Bu Deniz dizisinde Fatih Furtuna için yarış başladı
- 19:45Ayşe Hatun Dindar'dan Türkiye Şampiyonası'nda iki madalya birden!
- 19:35Gölpazarıspor, 1. Amatör Lig hayalini son haftada kaybetti
- 19:25Sıcak hava dondurma kuyruğu oluşturdu: 3. nesil lezzet peşinde
- 19:15Denizli İdman Yurdu yönetimi mahkemeye verildi: Usulsüzlük iddiaları gündemde





