SİYASET
Yayınlanma : 29 Nisan 2026 13:56
Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, DSÖ Siyasi Komitesi'nde Türkiye'yi temsil edecek

Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, DSÖ Siyasi Komitesi'ne seçilerek Türkiye'yi uluslararası platformda temsil edecek. Bu, Nilüfer'in sağlık vizyonunu Avrupa'ya taşıma fırsatı sunuyor.
Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, Dünya Sağlık Örgütü (DSÖ) Avrupa Sağlıklı Şehirler Ağı’nın siyasi ve stratejik organı olan Siyasi Komite’ye seçildi.
Türkiye’yi Temsil Edecek İsimler
Özdemir, 2026-2030 yıllarını kapsayan yeni dönemde, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay ile birlikte Türkiye’yi uluslararası platformda temsil edecek. Avrupa genelinden seçilen 16 siyasi temsilciden biri olarak görev alacak olan Özdemir, bu görevle Nilüfer’in sağlık vizyonunu Avrupa’ya taşımayı hedefliyor.
Nilüfer'in Sağlık Vizyonu
Seçildiği için büyük bir sorumluluk hissettiğini belirten Başkan Özdemir,
- 14:48Manisa'dan bir yıldız doğdu: Eylül Aygül, U-18 Türkiye şampiyonu oldu ve milli takıma seçildi!
- 14:38Gaziantep'te çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle kontrol altına alındı
- 14:28Bolvadin'de kavşak kabusu: Otomobil ve tır çarpıştı, 1 kişi yaralandı
- 14:19Sabancı, Akçansa'yı Heidelberg Materials'a devretti
- 14:09Yeniköy’de nefes kesen operasyon: Hırsızlık zanlısı 3 yıl hapis cezasıyla yakalandı




