Muğla Büyükşehir, güneş enerjisiyle çevre dostu bir geleceğe adım atıyor

Muğla Büyükşehir Belediyesi, güneş enerjisi santrallerini artırarak çevre dostu enerji üretimini sürdürüyor ve karbon salımını azaltmayı hedefliyor.Muğla Büyükşehir, güneş enerjisiyle çevre dostu bir geleceğe adım atıyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Türkiye'nin ilk lisanslı güneş enerjisi santraline sahip olarak çevre dostu enerji yatırımlarını artırmaya devam ediyor.

YENİ TESİSLERLE YATIRIMLAR ARTACAK
Menteşe Denizova Mahallesi'nde kurulan güneş tarlasının enerji üretimi, hem çevre koruma hem de belediye bütçesine büyük katkılar sağlıyor. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, bu yıl içerisinde MUSKİ bünyesinde hayata geçirdikleri güneş enerjisi santrallerine iki yeni tesis ekleyerek toplam sayıyı 10'a çıkardıklarını açıkladı.

ÇEVREYİ KORUYAN YATIRIMLAR
Başkan Aras, 45 günlük kısa bir süre içinde 4.2 milyon kilovat saat enerji üreterek 23 milyon TL'nin üzerinde tasarruf sağladıklarını ve 3 bin 375 ton karbon salımını engellediklerini vurguladı. Yenilenebilir enerji yatırımları, daha düşük maliyet, daha temiz bir çevre ve sürdürülebilir bir gelecek için önemli bir adım olarak değerlendiriliyor. Gelecek nesiller için yeşil dönüşümü benimseyen Muğla, bu yatırımlarla çevresel kazanımlarını artırmayı hedefliyor.
- 14:53Kütahya'da ayakta alkışlanan başarı: Spor A.Ş. madalyaları topladı
- 14:43Denizli'de orman yangınlarıyla mücadele tatbikatı gerçeği aratmadı
- 14:33Aras Kargo, smaçör pozisyonuna yıldız takviyesiyle gücüne güç kattı
- 14:23Muğla'da termometreler 45 dereceyi aştı, hayat durma noktasına geldi
- 14:14Muğla MÜSİAD, Denizli'de yeni bir vizyonun kapılarını araladı






