Muğla Büyükşehir, güneş enerjisiyle çevre dostu bir geleceğe adım atıyor

  • 5 / 1 Muğla Büyükşehir, güneş enerjisiyle çevre dostu bir geleceğe adım atıyor 0

    Muğla Büyükşehir Belediyesi, Türkiye'nin ilk lisanslı güneş enerjisi santraline sahip olarak çevre dostu enerji yatırımlarını artırmaya devam ediyor.

  • 5 / 2 Muğla Büyükşehir, güneş enerjisiyle çevre dostu bir geleceğe adım atıyor 1

    Menteşe Denizova Mahallesi'nde kurulan güneş tarlasının enerji üretimi, hem çevre koruma hem de belediye bütçesine büyük katkılar sağlıyor. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, bu yıl içerisinde MUSKİ bünyesinde hayata geçirdikleri güneş enerjisi santrallerine iki yeni tesis ekleyerek toplam sayıyı 10'a çıkardıklarını açıkladı.

  • 5 / 3 Muğla Büyükşehir, güneş enerjisiyle çevre dostu bir geleceğe adım atıyor 2

    Başkan Aras, 45 günlük kısa bir süre içinde 4.2 milyon kilovat saat enerji üreterek 23 milyon TL'nin üzerinde tasarruf sağladıklarını ve 3 bin 375 ton karbon salımını engellediklerini vurguladı. Yenilenebilir enerji yatırımları, daha düşük maliyet, daha temiz bir çevre ve sürdürülebilir bir gelecek için önemli bir adım olarak değerlendiriliyor. Gelecek nesiller için yeşil dönüşümü benimseyen Muğla, bu yatırımlarla çevresel kazanımlarını artırmayı hedefliyor.

  • 5 / 4 Muğla Büyükşehir, güneş enerjisiyle çevre dostu bir geleceğe adım atıyor 3

  • 5 / 5 Muğla Büyükşehir, güneş enerjisiyle çevre dostu bir geleceğe adım atıyor 4