Muğla Büyükşehir, güneş enerjisiyle çevre dostu bir geleceğe adım atıyor
- 5 / 1
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Türkiye'nin ilk lisanslı güneş enerjisi santraline sahip olarak çevre dostu enerji yatırımlarını artırmaya devam ediyor.
- 5 / 2
Menteşe Denizova Mahallesi'nde kurulan güneş tarlasının enerji üretimi, hem çevre koruma hem de belediye bütçesine büyük katkılar sağlıyor. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, bu yıl içerisinde MUSKİ bünyesinde hayata geçirdikleri güneş enerjisi santrallerine iki yeni tesis ekleyerek toplam sayıyı 10'a çıkardıklarını açıkladı.
- 5 / 3
Başkan Aras, 45 günlük kısa bir süre içinde 4.2 milyon kilovat saat enerji üreterek 23 milyon TL'nin üzerinde tasarruf sağladıklarını ve 3 bin 375 ton karbon salımını engellediklerini vurguladı. Yenilenebilir enerji yatırımları, daha düşük maliyet, daha temiz bir çevre ve sürdürülebilir bir gelecek için önemli bir adım olarak değerlendiriliyor. Gelecek nesiller için yeşil dönüşümü benimseyen Muğla, bu yatırımlarla çevresel kazanımlarını artırmayı hedefliyor.
- 5 / 4
- 5 / 5
- 16:19F-15 pilotu, İran'daki saldırı anını anlattı: 'Denizanası gibi uçtular
- 16:10Manisa'da sessiz sedasız operasyon: Silah kaçakçılarına darbe!
- 16:00Katil zanlısı, cinayet öncesi 6 yıldır psikolojik tedavi görüyormuş
- 15:50Denizlerin gizemi aydınlandı: Geceleri ışık saçan denizin ardındaki bilimsel sır
- 15:40Marmaris'te ücretsiz diyetisyen hizmeti başladı











