Gölpazarı Kaymakamı Odabaşı'na samimi veda: Sebahat Teyze'den duygusal ziyaret

Bilecik Gölpazarı'nda Kaymakam Feyza Nur Odabaşı'na Sebahat Teyze'den duygusal veda ziyareti. Çiçek ve dualarla desteklenen buluşma, halkla kurulan gönül bağını pekiştirdi.
Bilecik'in Gölpazarı ilçesinde, Gölpazarı Kaymakamı Feyza Nur Odabaşı'na yönelik duygusal bir veda ziyareti gerçekleşti. İlçenin sakinlerinden Sebahat Teyze, Kaymakam Odabaşı'nı makamında ziyaret ederek kendisine çiçek takdim etti. Bu anlamlı buluşma, ilçe halkının idarecisiyle kurduğu sıcak bağı gözler önüne serdi.
VEFANIN VE GÖNÜL BAĞLARININ ZİRVESİ
Sebahat Teyze, Kaymakam Feyza Nur Odabaşı'na iyi dileklerini iletirken, samimi sohbeti ve içten dualarıyla makamda duygusal anların yaşanmasına neden oldu. Bu tür ziyaretler, bürokratik görevlerin ötesinde kurulan insani ilişkilerin ne denli değerli olduğunu bir kez daha hatırlattı. Veda, sadece bir ayrılık değil, aynı zamanda bir gönül bağının da simgesi haline geldi. Kaymakam Feyza Nur Odabaşı, ziyaretin ardından yaptığı açıklamada, "Sebahat Teyzemize nazik ziyareti, anlamlı hediyesi ve içten duaları için minnettarız. Bu tür samimi buluşmalar, görevimizin en güzel motivasyon kaynaklarından biridir." ifadelerini kullandı.
- 22:30Rasim Arı, AK Parti'ye geri dönüyor: Rozetini Erdoğan takacak
- 22:20Bursa çiftliğinde korkunç yangın: 4 can kaybı, binlerce liralık zarar!
- 22:11Rusya, 13 bin 800 tonluk dev denizaltının inşasına başladı
- 22:02Yenipazar halkı büyükşehirden gelen hizmetle buluştu: Diş sağlığından ekonomik et ürünlerine
- 21:52Göz sağlığınızı riske atmayın: Sahte güneş gözlüklerine dikkat!







