ASAYİŞ
Yayınlanma : 14 Haziran 2025 10:50
Elazığda jandarmanın 186. yılı kutlandı

Elazığda Jandarma Teşkilatının 186. kuruluş yıldönümü nedeniyle Atatürk anıtına çelenk bırakıldı.Elazığda, Jandarma Genel Komutanlığının kuruluşunun 186. y
Elazığda Jandarma Teşkilatının 186. kuruluş yıldönümü nedeniyle Atatürk anıtına çelenk bırakıldı.
Elazığda, Jandarma Genel Komutanlığının kuruluşunun 186. yılı dolayısıyla valilik meydanında tören düzenlendi. İl Jandarma Komutanı Jandarma Kıdemli Albay Alpaslan Doğanın Atatürk anıtına çelenk sunumu ile başlayan tören, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşının okunması ile sona erdi.
Elazığda, Jandarma Genel Komutanlığının kuruluşunun 186. yılı dolayısıyla valilik meydanında tören düzenlendi. İl Jandarma Komutanı Jandarma Kıdemli Albay Alpaslan Doğanın Atatürk anıtına çelenk sunumu ile başlayan tören, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşının okunması ile sona erdi.
- 06:00Ferdi Tayfur'un damadının restoranına 'yüksek hesap' operasyonu: Kadınlar yönlendirmiş
- 05:51IBAN mağdurları, adalet bekliyor
- 05:41İstanbul'un ciğerleri talana açılıyor: Ormanlar tapu sahiplerine devrediliyor
- 05:31SGK'dan borç yapılandırma süresine kritik uzatma
- 05:21Survivor Sahra'dan şok boşanma sonrası ihanet iddiaları: 'Kızılcık Şerbeti' oyuncusu mu?





