Bilecik'te iklim değişikliği ve sürdürülebilirlik söyleşisi yapıldı

Bilecik Belediyesi ve Kent Konseyi işbirliğiyle düzenlenen söyleşide iklim değişikliği ve sürdürülebilirlik konuları ele alındı. Uzmanlar önemli bilgiler paylaştı.
Bilecik Belediyesi ve Bilecik Kent Konseyi Çevre Meclisi işbirliğiyle, 'İklim Değişikliği ve Sürdürülebilirlik' konulu bir söyleşi düzenlendi.

ÇEVRE HAFTASI KAPSAMINDA DÜZENLENDİ
Bilecik Kent Konseyi toplantı salonunda gerçekleşen etkinlikte, çevre, iklim değişikliği ve sürdürülebilirlik konuları hem yerel hem de küresel boyutlarıyla ele alındı. Çevre Haftası kapsamında gerçekleştirilen bu söyleşiye sivil toplum kuruluşu temsilcileri de katıldı. Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi'nden Prof. Dr. Edip Avşar, Doç. Dr. Burçin Atılgan Türkmen, Doç. Dr. R. Zerrin Yarbay, Doç. Dr. Serpil Menteşe ve Sorumlu Eczacı Elif Balcı konuşmacı olarak yer aldı.
BİLECİK BELEDİYESİ'NDEN ÖNEMLİ AÇIKLAMALAR
Söyleşinin moderatörlüğünü üstlenen Bilecik Belediyesi Sürdürülebilirlik Uzmanı Sevgi Akkoy, Bilecik Belediyesi ve Kent Konseyi’nin çevre konusundaki çalışmalarını ve geleceğe yönelik projelerini katılımcılara aktardı. Belediye Başkan Yardımcısı Güven Sönmez, iklim değişikliği konusunda farkındalık oluşturmak, su ve toprağın korunması ile geleceğe temiz bir çevre bırakmak için birçok anlamlı çalışmanın paydaşı olmaya gayret ettiklerini ifade etti. Ayrıca, programın düzenlenmesinde emeği geçenlere teşekkür etti.
- 06:31Atacama Çölü'nde tarihi keşif: Kuraklığın gerçek yaşı belirlendi
- 06:21Çin'den dev altyapı hamlesi: 770 bin km'lik hat yenileniyor, akıllı sistemler geliyor
- 06:11A Milli Futbol Takımı, Avustralya maçı için çalışmalara hız verdi
- 06:025 yıldır suskun kalan Alzheimer hastası, psilosibinle yeniden hayata tutundu: Mucizevi iyileşme!
- 05:52Uluslararası Ceza Mahkemesi başsavcısı Karim Khan görevden alındı




