• satrroıad dörüm
GÜNDEM
Yayınlanma : 24 Haziran 2026 22:01

Yenipazar halkı büyükşehirden gelen hizmetle buluştu: Diş sağlığından ekonomik et ürünlerine

Yenipazar halkı büyükşehirden gelen hizmetle buluştu: Diş sağlığından ekonomik et ürünlerine
Aydın Büyükşehir Belediyesi'nin mobil diş sağlığı kliniği ve ekonomik et satış aracı Yenipazar'da halktan yoğun ilgi gördü. Başkan Ercan, hizmetler için Başkan Çerçioğlu'na teşekkür etti.
Yenipazar halkı büyükşehirden gelen hizmetle buluştu: Diş sağlığından ekonomik et ürünlerine

Aydın Büyükşehir Belediyesi'nin sosyal belediyecilik anlayışının bir yansıması olarak hayata geçirdiği yenilikçi mobil hizmetler, bu kez Yenipazar ilçesinde vatandaşların büyük beğenisini topladı. Mobil Ağız ve Diş Sağlığı Kliniği ile Mobil Halk Ege Et araçları, Yenipazar Belediye Meydanı'nda konuşlanarak halka kapılarını açtı.

sempati mobilya

Yenipazar halkı büyükşehirden gelen hizmetle buluştu: Diş sağlığından ekonomik et ürünlerine 1

SAĞLIK HİZMETLERİ VE EKONOMİK ÜRÜNLER BİR ARADA

Yenipazar Belediye Meydanı'nda kurulan Mobil Ağız ve Diş Sağlığı Kliniği sayesinde ilçe sakinleri, herhangi bir ücret ödemeden diş muayenesi yaptırma imkanı buldu. Aynı anda hizmet veren Mobil Halk Ege Et aracı ise, vatandaşlara ekonomik ve hijyenik koşullarda hazırlanmış kaliteli et ve et ürünlerini ulaşılabilir fiyatlarla sundu. Bu iki önemli hizmetin bir arada sunulması, bölge halkı tarafından yoğun ilgiyle karşılandı ve çok sayıda vatandaş bu fırsattan yararlandı.

Yenipazar halkı büyükşehirden gelen hizmetle buluştu: Diş sağlığından ekonomik et ürünlerine 2

BAŞKANLARDAN TEŞEKKÜR VE MEMNUNİYET

Yenipazar Belediye Başkanı Malik Ercan, Aydın Büyükşehir Belediyesi'nin bu tür sosyal odaklı hizmetlerinin ilçe halkı tarafından büyük bir memnuniyetle karşılandığını dile getirdi. Başkan Ercan, "Büyükşehir Belediyemizin mobil klinikleri ve et araçları meydanımızda halkımıza hizmet verdi. Ücretsiz diş muayenesi yaptıran vatandaşlarımız, aynı zamanda ekonomik ve kaliteli ürünleri de satın alma şansı yakaladı. Bu hizmetleri vatandaşlarımızın ayağına kadar getiren Aydın Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Özlem Çerçioğlu'na tüm ilçe halkı adına teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.