Şehitkamil'de mezuniyet coşkusu: Kent gönüllüleri projesi sona erdi

Şehitkamil'de düzenlenen törenle Kent Gönüllüleri Projesi sona erdi. Proje, kadınlar ve çocuklar için eğitimde önemli bir fırsat sundu.
Şehitkamil Belediyesi ile Gaziantep Üniversitesi Toplumsal Duyarlılık Projeleri Merkezi’nin (TDP) ortaklığıyla yürütülen Kent Gönüllüleri Projesi’nin 2025-2026 açık öğretim dönemi, anlam dolu bir törenle son buldu.

BELEDİYE YÖNETİCİLERİ VE DAVETLİLER KATILDI
Kapanış programı, Şehitkamil Kültür ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirildi ve belediye yöneticileri, akademisyenler, Gaziantep Üniversitesi öğrencileri ile kursiyerlerin yanı sıra çok sayıda davetli de katıldı. Program süresince, proje sürecine dair sunumlar yapıldı ve eğitim alan kursiyerlerin yaşadığı dönüşüm ile başarı hikâyeleri büyük alkış topladı.
ÖNEMLİ SAYILAR VE BAŞARILAR
2012 yılından bu yana sürdürülen Kent Gönüllüleri Projesi, bugüne kadar ortaokul, lise ve üniversiteye giden toplam bin 825 anne ve genç kıza Türkçe, Matematik, Fen ve Yabancı Dil derslerinde eğitim imkânı sundu. Gaziantep Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi öğrencileri, gönüllü öğretmen olarak projeye katkı sağladı. Bu yıl, Şehitkamil’deki 6 aile merkezinde 62 anne ve 36 çocuk eğitim aldı. Eğitim sürecinde kursiyerlere sosyal farkındalık, kişisel gelişim ve yaşam becerileri konularında da destek verildi.
- 02:19Manavgat'ın geleceği şekilleniyor: ASAT'tan 7 yılda 4 milyar TL'lik dev yatırım
- 02:09Karaçay Şelalesi, Osmaniye'nin yeni turizm cenneti haline geliyor
- 01:59Dilovası'nda kan donduran cinayet: 'Namus meselesi' diye bağırdı, eşini 8 yerinden bıçakladı
- 01:49Tunceli'de kartpostallık manzaralar: Rabat Vadisi'ndeki şelale
- 01:40Melis Sezen'den 'adam gibi adam' çağrısı: Aşk hayatıma dair çarpıcı açıklamalar!





