Osmaniye'de hastane otoparkında otomobil alev aldı

Osmaniye'nin Düziçi ilçesindeki hastane otoparkında park halindeki bir otomobilde çıkan yangın, itfaiye ekipleri tarafından kontrol altına alındı.
Osmaniye'nin Düziçi ilçesinde bulunan hastane otoparkında park halindeki bir otomobil alev aldı. Yangın, sabah saatlerinde Düziçi Devlet Hastanesi otoparkında gerçekleşti.

ALEVLER HIZLA YÜKSELDİ
Edinilen bilgilere göre, park halinde bulunan bir otomobilden bilinmeyen bir nedenle dumanlar yükselmeye başladı. Dumanları fark eden çevredekiler, durumu hemen itfaiyeye bildirdi. İhbar üzerine, Düziçi Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri hızla olay yerine intikal etti.
SOĞUTMA ÇALIŞMALARI TAMAMLANDI
Kısa sürede yangına müdahale eden itfaiye ekipleri, alevleri kontrol altına almayı başardı. Yapılan soğutma çalışmalarının ardından yangın tamamen söndürüldü. Ancak otomobilde büyük çapta maddi hasar meydana geldi. Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldığı bildirildi.
- 06:025 yıldır suskun kalan Alzheimer hastası, psilosibinle yeniden hayata tutundu: Mucizevi iyileşme!
- 05:52Uluslararası Ceza Mahkemesi başsavcısı Karim Khan görevden alındı
- 05:42Hayallerinizi süsleyen ıssız ada, şaşırtan bir fiyata satışta!
- 05:32Atacama Çölü'nün kuraklığı, beklenenden çok daha önce başladı
- 05:21Gübrede Fahiş Zamlar: Üretici Perişan, Cengiz Holding Kara Geçti




