• satrroıad dörüm
EĞİTİM
Yayınlanma : 26 Haziran 2026 13:07

Menteşe'de eğitimde yeni dönem planları masaya yatırıldı

Menteşe'de eğitimde yeni dönem planları masaya yatırıldı
Menteşe'de yapılan toplantıda, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı planları ve geride kalan dönemin değerlendirilmesi yapıldı. Eğitimde kaliteyi artırma hedefleniyor.
Menteşe'de eğitimde yeni dönem planları masaya yatırıldı

Muğla'nın Menteşe ilçesinde, 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Ders Dönemi Sonu Okul ve Kurum Müdürleri Toplantısı, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Keleş'in başkanlığında geniş bir katılımla gerçekleşti.

sempati mobilya

Menteşe\

EĞİTİMDE KAPSAMLI DEĞERLENDİRME

Toplantıya, Menteşe İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde görev yapan okul ve kurum müdürleri katıldı. Geride kalan eğitim-öğretim yılının değerlendirilmesi yapılırken, önümüzdeki döneme dair yol haritası da belirlendi. Mehmet Keleş, eğitim-öğretim yılı boyunca yürütülen akademik, sosyal ve kültürel çalışmaların detaylarını ele aldı.

Menteşe\

GELECEĞE YÖNELİK HAZIRLIKLAR

Toplantıda akademik başarıyı artırma, okul güvenliği önlemleri, rehberlik hizmetlerinin etkinliği gibi konular gündeme geldi. Ayrıca, LGS ve YKS süreçleri ile Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli uygulamaları gibi önemli projeler de titizlikle değerlendirildi. Eğitim hizmetlerinin niteliğini artırmak amacıyla, okul idarecileriyle karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu. Toplantı, yeni eğitim döneminde çalışmaların kararlılıkla sürdürülmesi dileğiyle sona erdi.