Kırşehir'de kaçak keklik avcıları jandarma tarafından yakalandı

Kırşehir'de jandarma, kaçak keklik avı yapan iki kişiyi yakaladı ve her birine 40 bin TL ceza uyguladı.
Kırşehir'de jandarma ekipleri, gerçekleştirilen denetimlerde kaçak keklik avı yaptığı belirlenen iki kişiyi yakaladı.
İHBAR ÜZERİNE HAREKETE GEÇTİLER
Edinilen bilgilere göre, 112 İhbar Hattı'na Mucur ilçesinde av yasağı ihlali yapıldığına dair bir ihbar geldi. İhbarı değerlendiren jandarma asayiş devriyesi, arazi araması yaparak B.E. ve N.A. isimli şahısların kafes içindeki iki adet kınalı kekliği canlı mühre olarak kullandığını belirledi.
YASAK AVCILIK YÖNTEMİ
Ayrıca, bu kişilerin kafeslerin önüne ilmekli tuzak kurarak yasak yöntemle av yaptıkları tespit edildi. Kaçak avcılık yaptığı belirlenen iki kişi jandarma tarafından yakalanırken, her birine 4915 Sayılı Kara Avcılığı Kanunu'na muhalefetten 40 bin TL idari para cezası kesildi. Yakalanan keklikler ise Kırşehir Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü ekiplerine teslim edildi.
- 12:51Güney Marmara'ya dev yatırım: 6 milyar TL'lik projeler hayata geçiyor
- 12:41Kılıçdaroğlu ve Özel, ilk kez yan yana cenaze töreninde buluştu
- 12:31Karşıyaka'dan orta sahaya Alpay Eroğlu hamlesi: Kalıyor mu, gidiyor mu?
- 12:21TÜİK verilerine göre Türkiye'de ölümlerin başlıca nedeni dolaşım hastalıkları
- 12:10Aras Kargo voleybol sahasına yeni bir yıldız kazandırdı: Ceren Nur Domaç!







