Haftanın kazananları kimlerdi? Altın mı, dolar mı, yoksa borsa mı zirveye yerleşti?

Bu hafta Borsa İstanbul %4,29, gram altın %3,19 kazandırırken, dolar %0,40, euro %1,15 arttı. En çok kazandıran yatırım fonu ise %4,65 ile hisse senedi fonları oldu.
Bu hafta yatırımcılar için hangi araçlar yüzleri güldürdü? Borsa İstanbul, altın, dolar ve euro kurlarındaki son durumu ve yatırım fonlarının performansını mercek altına aldık.

BORSA VE ALTIN YÜKSELİŞTE
Borsa İstanbul'da işlem gören hisse senetleri, haftalık bazda ortalama %4,29'luk bir artışla yatırımcısını sevindirdi. BIST 100 endeksi, haftayı 15.062,65 puandan tamamlarken, gün içinde en yüksek 15.167,10 puana kadar çıktı. Altının gram fiyatı da %3,19'luk bir yükselişle 6.918 liraya ulaştı. Cumhuriyet altını %3,17 artışla 46.601 liraya, çeyrek altın ise %3,19'luk kazançla 11.588 liraya yükseldi.
DOLAR VE EURO NE DURUMDA?
Dolar/TL kuru haftayı %0,40'lık bir artışla 45,3650 liradan kapatırken, euro/TL kuru %1,15'lik yükselişle 53,4640 liraya çıktı. Yatırım fonları genel olarak %2,27'lik bir değer kazanırken, emeklilik fonları %2,54'lük bir getiri sağladı. Yatırım fonları içinde en dikkat çekici performans ise %4,65'lik artışla 'Hisse Senedi Fonları'ndan geldi.
- 08:02Otoyol altından çıkan tünelleri 100 bin yılan doldurdu: Doğanın sessiz çığlığı
- 07:52Dünyanın en uzun gölü: Tanganyika Gölü'nün sırları
- 07:40Büyükelçi kovalamış, Türk polisi yakalamış, FBI uçurmuş!
- 07:30Cinque Terre'de parmak arası terlik giymek yasaklandı
- 07:20Genç yıldız Ecrin Su Çoban'ın tatili dudak uçuklattı: 1 milyon lirayı aşan fatura mı?






