Ağrı'nın Diyadin ilçesinde besicilik, bölge halkı için önemli bir geçim kaynağı olma yolunda ilerliyor. Besicilik yapan Fatih Yaşar, hayvancılığın ilçenin en önemli gelir kaynaklarından biri olduğunu vurguladı.

MADIRA EKSİKLİĞİ SORUN OLDU
Besicilikte mandıra eksikliğinin üreticileri zorladığını belirten Yaşar, 'Üreticilerin sütlerini satabileceği bir tesis yok. Bu durum, birçok besicinin hayvancılıktan uzaklaşmasına neden oluyor' dedi. Ayrıca, bölgedeki mera ve tarım alanlarının hayvancılık için uygun olduğunu ifade etti.







