SPOR
Yayınlanma : 13 Kasım 2020 12:22
Düzenleme : 13 Kasım 2020 12:22
Düzenleme : 13 Kasım 2020 12:22
Covid-19 Bodrumspor’u vurdu!

Bodrumspor’da bir futbolcunun daha covid-19 testi pozitif çıktı. Bu gelişme Karacabey Belediyespor maçı öncesi moralleri bozdu
Bu hafta evinde Karacabey Belediyespor ile karşılaşacak olan Bodrumspor’da bir futbolcunun daha covid-19 testi pozitif çıktı.
Kulübün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada "12 Kasım 2020 tarihinde yapılan covid-19 testleri sonucunda 1 futbolcumuzun test sonucu pozitif çıkmıştır. Testi pozitif çıkan futbolcumuz ev izolasyonuna alınmış ve tedavisine başlanmıştır” denildi. Takımda, geçen hafta da 1 futbolcunun test sonucunun pozitif çıktığı açıklanmıştı.
- 16:03Altın uzmanlarından kritik tarih: Eylül ayında şahlanış mı başlıyor?
- 15:53Balıkesir Ziraat Odası Başkanı Demirbay: 'Bir yıllık emek bir sigara izmaritiyle kül olmasın
- 15:43Altın yüzük bulundu: Üzerindeki gizemli semboller arkeologları şoke etti!
- 15:32Bucasporlu Sercan Deniz, Kasımpaşa ile anlaşma sağladı
- 15:22İşitme engelli gençten tarihi telsizcilik başarısı: Didem 'Sessiz Güç' projesiyle parladı






