KÜLTÜR-SANAT
Yayınlanma : 10 Mayıs 2026 23:18
Canik'te mangala turnuvası, aileleri bir araya getirdi

Canik'te düzenlenen Mangala Turnuvası, 'Bağımsız Gelecek' temasıyla aileleri bir araya getirerek iletişimi güçlendirdi ve bağımlılıkla mücadeleye dikkat çekti.Canik'te mangala turnuvası, aileleri bir araya getirdi
Samsun'un Canik ilçesinde gerçekleştirilen geleneksel Canik Mangala Turnuvası, katılımcıların yoğun ilgisiyle renkli anlara ev sahipliği yaptı.

BAĞIMSIZ GELECEK TEMASIYLA DÜZENLENDİ
Canik Belediyesi tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen turnuvada, aileler ve gençler birincilik için kıyasıya mücadele etti. 'Bağımsız Gelecek' temasıyla düzenlenen etkinlik, bağımlılıkla mücadele konusunda farkındalık yaratmayı ve aile içi iletişimin güçlenmesini hedefliyor. Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, turnuvaya ilişkin yaptığı açıklamada, her yıl farklı temalarla bu etkinliği sürdüreceklerini ifade etti.

EĞİTİM ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR
Başkan Sandıkçı,
- 15:42Menemen’de doğal gaz seferberliği müjdesi verildi
- 15:32Toparlar'a nefes aldıracak su projesi tamamlanmak üzere
- 15:22Zelenski'nin haberinin olmadığı operasyon: Rusya'ya ağır darbe
- 15:11Dörtyol'da çalınan motosiklet parçalarıyla yakalanan 3 şüpheliden 2'si tutuklandı
- 15:01450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor






