Canik'te mangala turnuvası, aileleri bir araya getirdi
- 5 / 1
Samsun'un Canik ilçesinde gerçekleştirilen geleneksel Canik Mangala Turnuvası, katılımcıların yoğun ilgisiyle renkli anlara ev sahipliği yaptı.
- 5 / 2
Canik Belediyesi tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen turnuvada, aileler ve gençler birincilik için kıyasıya mücadele etti. 'Bağımsız Gelecek' temasıyla düzenlenen etkinlik, bağımlılıkla mücadele konusunda farkındalık yaratmayı ve aile içi iletişimin güçlenmesini hedefliyor. Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, turnuvaya ilişkin yaptığı açıklamada, her yıl farklı temalarla bu etkinliği sürdüreceklerini ifade etti.
- 5 / 3
Başkan Sandıkçı,
- 5 / 4
- 5 / 5
- 17:23Emcelli Ortaokulu, Sarıgöl bilgi yarışmasının zirvesine çıktı!
- 17:133,7 milyar dolarlık dolandırıcılık soruşturması: Firari İbrahim Khaldoon Hilmi KKTC'de yakalandı
- 17:0315 Temmuz anması için İzmir'de dev işbirliği: 500'den fazla STK el ele
- 16:53Aras Kargo, Beliz Başkır'ı transfer etti
- 16:43Çarşı mahallesi'nde kapsamlı temizlik yapıldı











