Bursa'da su indirimi için ilk adımlar atılıyor

Bursa Büyükşehir Belediyesi, 14 Mayıs'ta yapılacak Buski Genel Kurulu'nda su fiyatlarında indirim için adımlar atmayı planlıyor. Su faturalarında indirim müjdesi geliyor.
Bursa Büyükşehir Belediyesi, su fiyatlarında indirim için önemli bir adım atma hazırlığında. 14 Mayıs'ta gerçekleştirilecek Buski Genel Kurulu'nda, su indirimine yönelik önerilerin gündeme alınacağı duyuruldu.

BURSALI VATANDAŞLARIN YÜKÜ HAFİFLEYECEK
Cumhur İttifakı'nın meclis üyesi çoğunluğuna sahip olduğu Büyükşehir Meclisi'nde alınacak karar, su fiyatlarında indirim yapılmasını kesinleştirecek. Belediye yetkilileri, yeni yönetimin su fiyatlarında artış yapmadığına dikkat çekerek, indirim çalışmaları hakkında bilgi verdi. Açıklamada, "Su faturalarında indirim için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Mayıs ayı itibarıyla BUSKİ Genel Kurulu ve resmi süreçlerin tamamlanmasının ardından yeni düzenlemeleri kamuoyuyla paylaşacağız," denildi.
BARAJ SEVİYELERİ YÜZDE 100'E YAKLAŞTI
Ayrıca, 4 Temmuz 1994 tarihli BUSKİ Genel Kurulu kararı gereği su tarifelerinin her ay enflasyon artış oranına göre güncellendiği hatırlatıldı. Son endeks okumasına yansıyan farkın sebebinin bu rutin güncelleme olduğu belirtildi. Bunun yanı sıra, Bursa'daki barajların su seviyeleri yoğun yağışların ardından yüzde 100'e yaklaşmış durumda.
- 07:48Macquarie Adası'nda iklim değişikliği alarmı: 75 yıl boyunca sessizce izlendi
- 07:38Çaycuma'da gece yarısı paniği: 4 katlı bina alevlere teslim oldu
- 07:28Altı Üstü İstanbul dizisinin oyuncularından samimi poz: Sosyal medyada yankı buldu
- 07:18Venezuela'da Deprem Panik Anı: Havalimanı Yerle Bir Oldu
- 07:08Elon Musk'ın gizli UFO denemesi: Uzay kamyonu geliyor






