Bursa'nın Osmangazi ilçesinde, hastane yakınlarındaki bir ikamette doğalgaz nedeniyle yangın çıktığı iddia edildi. Yangın, kısa süre içinde büyüyerek paniğe yol açtı.

HIZLA MÜDAHALE
Alevleri gören vatandaşlar, durumu hemen 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. Olay yerine gelen çok sayıda polis ve itfaiye ekibi, yangın sebebiyle çevrede güvenlik önlemleri aldı. İtfaiye ekipleri, yangına hızla müdahale ederek alevleri kontrol altına almayı başardı.

ARAŞTIRMALAR DEVAM EDİYOR
Yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü. Şu an için yangının çıkış sebebi ile ilgili araştırmalar sürüyor. Olay anı, çevredeki vatandaşlar tarafından kaydedildi ve korku dolu anlar görüntülendi.







