Burhaniye'de gastronomi ve turizm için önemli toplantı yapıldı

Burhaniye'de düzenlenen Dış Paydaşlar Danışma Kurulu Toplantısı, gastronomi ve turizm sektöründen birçok temsilcinin katılımıyla önemli konuları ele aldı.Burhaniye'de gastronomi ve turizm için önemli toplantı yapıldı
Burhaniye ilçesinde, Uygulamalı Bilimler Fakültesi'nde gerçekleştirilen Dış Paydaşlar Danışma Kurulu Toplantısı, Balıkesir ilinden gelen gastronomi ve turizm işletme sahiplerini bir araya getirdi.

EĞİTİM KALİTESİ ARTIRILIYOR
Toplantıya, sektörün önde gelen şefleri, yönetim kurulu üyeleri, akademisyenler ve Fakülte Dekanı Prof. Dr. Mehmet Oğuzhan İlban katıldı. Burada yapılan görüşmelerde, eğitim kalitesinin artırılması, sektörün ihtiyaçlarına uygun müfredat geliştirilmesi ve öğrencilerin uygulamalı eğitim süreçlerinin güçlendirilmesi gibi konular üzerinde duruldu.

SEKTÖR TEMSİLCİLERİNDEN ÖNERİLER
Gastronomi ve turizm alanındaki güncel gelişmelerin değerlendirildiği toplantıda, sektör temsilcilerinin deneyim ve önerileri büyük bir önem taşıdı. Alınan görüş ve önerilerin, fakültenin akreditasyon sürecine katkı sağlaması ve sektörle olan güçlü iş birliğinin güçlendirilmesi bekleniyor.
- 06:53Kondyor Masifi'nde sır perdeleri aralanıyor: Bilim insanları dev yapının kökenini araştırıyor
- 06:43Güneşsiz gecelerde bile elektrik üretecek: 'Ay paneli' teknolojisiyle enerji devrimi yolda
- 06:33Ölen babasına dört yıl boyunca mesaj atan genç kadın, beklenmedik bir cevap aldı
- 06:23Gökdelen boyunda vinç: 200 arabayı havada tutabilen devasa makine tanıtıldı
- 06:14Trump, Netanyahu'nun siyasi geleceği hakkında belirsizlik yarattı




