Bodrum'da Engelliler Haftası farkındalık etkinliği düzenlendi

Bodrum'da Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen farkındalık programı, çeşitli etkinliklerle katılımcılardan büyük ilgi gördü. Öğrencilerin gösterileri beğeni topladı.Bodrum'da Engelliler Haftası farkındalık etkinliği düzenlendi
Bodrum İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından koordine edilen farkındalık programı, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla gerçekleştirildi.

ÖNEMLİ İSİMLER KATILDI
Programda Bodrum Kaymakamı Ali Sırmalı, Bodrum Belediye Başkan Vekili Tanju Aksu ve ilçe protokolü üyeleri gibi önemli isimler yer aldı. Ayrıca siyasi parti temsilcileri, sivil toplum kuruluşları, öğretmenler, öğrenciler ve vatandaşlar da etkinliğe katıldı. Kortej yürüyüşü, eski otogardan başlayarak İskele (Barış) Meydanı'nda sona erdi. Yürüyüşe vatandaşların gösterdiği ilgi dikkat çekiciydi.

ETKİNLİKLER BÜYÜK BEĞENİ TOPLADI
Yahşi Özel Eğitim Uygulama Okulu ve Şehit Serkan Göker İlkokulu tarafından hazırlanan programda özel eğitim öğrencileri dans ve çeşitli gösteriler sundu. Öğrencilerin performansları, izleyicilerden büyük alkış aldı. Ayrıca Kerem Aydınlar Ortaokulu, Halk Eğitim Merkezi, Mumcular Fuat Erten Ortaokulu, Mahinur Cemal Uslu Ortaokulu ve Hüseyin Boyacı İlkokulu'nun özel eğitim öğrencileri de gösterilerini sergiledi. Öğrencilerin hazırladığı ürünlerin satışa sunulduğu stantlar, vatandaşların yoğun ilgisini çekti. Etkinlik, engelli bireylerin toplumsal yaşamda daha görünür olmasının önemine vurgu yaparak sona erdi.
- 20:44Ünlü modacı Zühal Yorgancıoğlu'nun cenazesinde 'saf gerginliği': Anne kız ön safta namaz kılmak istedi, imam izin vermedi
- 20:34Apple ürünlerine bellek krizinin etkisiyle zam geldi
- 20:22Tuzpazarı'ndan 30 yıllık dostluk köprüsü: 5 bin kişiye aşure ikramı
- 20:13Bozüyük'te Aşure Günü'nde bin kişilik ikram yapıldı
- 20:03Traktör faciası: Çiftçi makineye sıkışarak can verdi






