Kütahya Şehir Hastanesi, böbrek hastalıklarıyla ilgili önemli bir bilgilendirme etkinliği gerçekleştirdi. Hastanenin giriş katında kurulan stand, hasta ve hasta yakınlarına böbrek sağlığı hakkında kritik bilgiler sundu.

ERKEN TANININ ÖNEMİ VURGULANDI
Dünya Böbrek Günü kapsamında düzenlenen etkinlikte, sağlık sorunları ile karşılaşan bireylerin zaman kaybetmeden sağlık kuruluşlarına başvurması gerektiği ifade edildi. Erken tanının hayati önemi üzerinde duruldu ve bu konuda bilincin artırılması amaçlandı.

SAĞLIK SOHBETLERİ PROGRAMI
Etkinlikler çerçevesinde “Sağlık Sohbetleri” programı da düzenlendi. Nefroloji Uzmanı Dr. Öğretim Üyesi Neslihan Tezcan, böbreklerin yapısı ve sağlığının korunması hakkında bilgilendirmelerde bulundu. Ayrıca, Hastane Sosyal Hizmet Uzmanı Murat Işık, böbrek hastalarının sosyal hakları ile ilgili merak edilen soruları yanıtladı. Bu etkinliklerle, toplumda böbrek sağlığı konusunda farkındalık oluşturulması hedefleniyor.







