Muğla’nın Bodrum ilçesinde, Torba Kavşağı mevkiinde karayoluna çıkan iki başıboş eşek trafiği adeta felç etti.
Bodrum-Milas istikametinde saat 13.30 sıralarında meydana gelen olayda sahipsiz olduğu değerlendirilen iki eşek, karayoluna girerek yan yana yürümeye başladı. Yolda ilerleyen eşekler, sürücülere zor anlar yaşattı. Seyir halindeki araçlar ani fren yapmak zorunda kalırken, bazı sürücüler ikaz lambalarını yakarak arkadan gelenlerin yavaşlamasını sağladı. Korna seslerine aldırış etmeyen eşekler, yaklaşık 300 metre boyunca karayolunda ilerlemeyi sürdürdü.
Uzun süre yol ortasında yürüyen eşekler, daha sonra ormanlık alana saparak gözden kayboldu. Trafikte tehlikeli anlara neden olan eşekler, çevredeki vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla saniye saniye görüntülendi.
ÇEVRE -YAŞAM
Yayınlanma : 23 Nisan 2025 16:33
Düzenleme : 23 Nisan 2025 16:35
Düzenleme : 23 Nisan 2025 16:35
Bir Bodrum klasiği! Eşek trafiği adeta felç etti

- 21:41Pakistan'da askeri karargaha saldırı: Üç güvenlik görevlisi hayatını kaybetti
- 21:32100 yıllık köprüde zaman durdu: Tek şeritli geçişin gizemli kuralı!
- 21:23Putin'den akaryakıt piyasasına ilişkin endişe verici açıklamalar
- 21:13Sinop'ta yürekler ağza geldi: Otomobil şarampole uçtu, 2 yaralı
- 21:04NASA'nın görüntüleriyle Karadeniz'deki renk değişimi ortaya çıktı






