Başkan Ertaş, üniversite öğrencileriyle iftar yaptı

Başkan Mehmet Ertaş, üniversite öğrencileriyle iftar yaparak onların düşüncelerini dinledi ve dayanışma mesajı verdi.Başkan Ertaş, üniversite öğrencileriyle iftar yaptı
Edremit Belediye Başkanı Mehmet Ertaş, Balıkesir Üniversitesi Edremit Meslek Yüksekokulu Mekatronik Bölümü öğrencilerinin iftar sofrasına katıldı.

ÖĞRENCİLERİN DAVETİNİ KABUL ETTİ
Sarıkız Mahallesi'nde bulunan öğrencilerin evine konuk olan Başkan Ertaş’a, Edremit Belediye Meclis Üyesi Nevin Sayman da eşlik etti. Geçtiğimiz hafta Altınkum Mahallesi’nde gerçekleşen iftar programında tanıştığı öğrencilerin davetini geri çevirmeyen Ertaş, üniversite öğrencileri Emirhan Albayrak, Onur Gül, Mehmet Kırcı, Demirhan Temel ve Efe Alp Açıkel ile birlikte iftar hazırlığı yaptı ve aynı sofrada birlikte oruç açtı.

GENÇLERLE SAMİMİ SOHBETLER
Samimi bir ortamda gerçekleşen iftarda, Başkan Ertaş öğrencilerle sohbet ederek onların düşüncelerini, hayallerini ve geleceğe dair planlarını dinledi. Ramazan ayının birlik, beraberlik ve paylaşma ruhunu gençlerle birlikte yaşamanın kendileri için çok anlamlı olduğunu söyleyen Ertaş, gençlerin görüşlerinin kendileri için önemli olduğunu vurguladı. Ertaş, "Ramazan ayının bereketini ve paylaşma ruhunu genç kardeşlerimizle aynı sofra etrafında bir kez daha yaşadık. Bize evlerini ve sofralarını açan tüm samimi öğrencilerimize teşekkür ediyorum. Dayanışmayı büyütmeye ve gençliğin yanında olmaya devam edeceğiz" dedi. Ayrıca, Başkan Ertaş, öğrencileri 1966 Edremitspor’un hafta sonu oynayacağı maça davet etti.
- 03:52Güzide Duran, Fikret Orman ile ilişkisini sosyal medya üzerinden paylaştı
- 03:4216 milyon yıllık sır: Kurak araziden çıkan inanılmaz fosiller
- 03:32İsviçre'de diplomasi krizi: Lübnan saldırıları müzakereleri tehdit ediyor
- 03:22Mayorka'da Turist Taşkını: Tatil Cenneti Çökme Tehlikesinde
- 03:13Fujian'ın toprak kaleleri: Tarih ve mimarinin buluştuğu devasa yaşam alanları



