ASAYİŞ
Yayınlanma : 12 Mart 2026 19:34
Kırmızı Işık Tanımayan Sürücüler Bursa'da Tehlike Saçtı

Bursa Kestel'de bazı sürücüler, iş çıkışı yoğunluğunda kırmızı ışıkta durmayarak trafiği tehlikeye attı. Kural ihlalleri araç içi kamerayla kaydedildi.
Bursa'nın Kestel ilçesinde, özellikle fabrikaların iş çıkış saatlerinde yaşanan yoğun trafik sırasında bazı sürücülerin kırmızı ışıkta durmayarak trafiği tehlikeye attığı gözlemlendi.

KURAL İHLALLERİ GÜVENLİĞİ TEHDİT EDİYOR
Barakfakih Organize Sanayi Bölgesi Ankara Yolu Caddesi'nde meydana gelen olayda, sürücülerin zaman kazanma amacıyla kırmızı ışıkta geçerek hem kendi can güvenliklerini hem de diğer sürücülerin güvenliğini riske attığı belirtildi.

ANLAR KAMERADA
Bu tehlikeli anlar, bir vatandaşın araç içi kamerası tarafından saniye saniye kaydedildi. Görüntülerde, trafik kurallarının hiçe sayıldığı açıkça görülüyor.
- 06:01Tekstil sektöründe alarm: Satışlar kârsız hale geldi
- 05:52Altın ve gümüş yatırımcısını üzdü: Doların gücü ve küresel belirsizlikler piyasayı salladı
- 05:42T-26 Tüneli'nde hatalar zinciri maliyetleri katladı
- 05:33Türk Telekom'dan BTK kararını hiçe sayan fahiş zamlar: Vatandaş isyanda!
- 03:52Güzide Duran, Fikret Orman ile ilişkisini sosyal medya üzerinden paylaştı



