SPOR
Yayınlanma : 07 Mayıs 2026 17:46
Aslanapa'da kurumlar arası futbol turnuvası sona erdi

Kütahya'nın Aslanapa ilçesinde düzenlenen kurumlar arası futbol turnuvası sona erdi. Şampiyonluğu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü kazandı, ödüller Kaymakam İsmail Tosun tarafından verildi.Aslanapa'da kurumlar arası futbol turnuvası sona erdi
Kütahya'nın Aslanapa ilçesinde, Gençlik Haftası etkinlikleri çerçevesinde gerçekleştirilen kurumlar arası futbol turnuvası başarıyla tamamlandı.

ŞAMPİYON İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Turnuvada heyecan dolu mücadeleler yaşanırken, şampiyonluk ipini İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü takımı göğüsledi. Turnuvanın düzenlenmesinde Kaymakamlık adına İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü görev aldı.

DERECEYE GİRENLER ÖDÜLLERİNİ ALDI
İlçe Jandarma Komutanlığı ikinci, Orman İşletme Şefliği üçüncü ve İlçe Müftülüğü dördüncü olarak turnuvayı tamamladı. Dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları, Kaymakam İsmail Tosun tarafından takdim edildi. Bu organizasyon, ilçede kurumlar arası dayanışmayı güçlendirmeyi hedefliyor.
- 08:27Akdeniz'de deniz uçağı seferleri başladı: Yunanistan ve Arnavutluk iş birliği
- 08:173 milyonluk ada şimdi servet değerinde: 'Bira Kutusu Adası' turistlerin gözdesi oldu
- 08:09Emeklilere müjde: En düşük emekli aylığı 23 bin TL'ye yükselebilir
- 07:56Sosyetik Koçak ailesinde deprem: Vasi atanması talebiyle ipler gerildi!
- 07:48Ufuk Özkan, sağlık mücadelesinin ardından neşesini geri kazandı



