Aslanapa'da kurumlar arası futbol turnuvası sona erdi
- 4 / 1
Kütahya'nın Aslanapa ilçesinde, Gençlik Haftası etkinlikleri çerçevesinde gerçekleştirilen kurumlar arası futbol turnuvası başarıyla tamamlandı.
- 4 / 2
Turnuvada heyecan dolu mücadeleler yaşanırken, şampiyonluk ipini İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü takımı göğüsledi. Turnuvanın düzenlenmesinde Kaymakamlık adına İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü görev aldı.
- 4 / 3
İlçe Jandarma Komutanlığı ikinci, Orman İşletme Şefliği üçüncü ve İlçe Müftülüğü dördüncü olarak turnuvayı tamamladı. Dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları, Kaymakam İsmail Tosun tarafından takdim edildi. Bu organizasyon, ilçede kurumlar arası dayanışmayı güçlendirmeyi hedefliyor.
- 4 / 4
- 10:49Göztepe, transfer dönemine hızlı bir giriş yaptı
- 10:40Yazın balık yenmez mi? Eskişehirli balıkçıdan ezber bozan açıklamalar
- 10:32Şampiyonluk için 2 ayda 14 kilo vermeyi planlıyor
- 10:21Engelliler ve aileleri Muğla'nın güzellikleriyle buluştu, yüzler güldü
- 10:13Agora Antika Pazarı, 10. yaşını kutluyor: Bursa'nın antika cenneti









