Aslanapa'da kurumlar arası futbol turnuvası sona erdi
- 4 / 1
Kütahya'nın Aslanapa ilçesinde, Gençlik Haftası etkinlikleri çerçevesinde gerçekleştirilen kurumlar arası futbol turnuvası başarıyla tamamlandı.
- 4 / 2
Turnuvada heyecan dolu mücadeleler yaşanırken, şampiyonluk ipini İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü takımı göğüsledi. Turnuvanın düzenlenmesinde Kaymakamlık adına İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü görev aldı.
- 4 / 3
İlçe Jandarma Komutanlığı ikinci, Orman İşletme Şefliği üçüncü ve İlçe Müftülüğü dördüncü olarak turnuvayı tamamladı. Dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları, Kaymakam İsmail Tosun tarafından takdim edildi. Bu organizasyon, ilçede kurumlar arası dayanışmayı güçlendirmeyi hedefliyor.
- 4 / 4
- 10:02Dijital çağın minik kurbanları: Omurga sağlığı için kritik uyarılar
- 09:54Muğla, Avrupa'nın yeşil şehirleri arasında yer alacak
- 09:45Malatya'nın yıkılan simgesi Yeni Cami'de sona yaklaşıldı: Eylül'de ibadete açılıyor!
- 09:36Bilecik'te yıldırım düşmesi orman yangınına neden oldu
- 09:28Denizli'de spor ateşi yanıyor: 22 branşta ücretsiz yaz kursları başlıyor!









