Salihli'nin organik çilekleri: Doğallığın ve lezzetin buluşma noktası
- 6 / 1
Manisa'nın Salihli ilçesindeki Gökeyüp Mahallesi, son zamanlarda organik tarım yöntemleriyle yetiştirilen çilekleriyle adından söz ettiriyor. Bu özel çilekler, doğal aromaları ve kimyasal ilaçlardan uzak üretimleriyle bilinçli tüketicilerin gözdesi haline gelmiş durumda.
- 6 / 2
Gökeyüp Mahallesi'nde üretilen çilekler, titiz bir denetim sürecinden geçerek 'Resmi Organik Tarım Sertifikası' almaya hak kazanmış durumda. Bu sertifika, ürünlerin kimyasal gübre ve tarım ilaçları kullanılmadan, tamamen doğal yöntemlerle yetiştirildiğini garanti ediyor. Üretimin her aşaması, ürünlerin doğal yapısını koruyacak şekilde özenle takip ediliyor.
- 6 / 3
Salihli İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü'nden alınan bilgilere göre, Gökeyüp çilekleri günlük olarak özenle hasat ediliyor. Ardından, üreticilerin kendileri aracılığıyla veya güvenilir organik pazar noktalarında doğrudan tüketicilerle buluşturuluyor. Bu sayede, pestisit içermeyen, kendine has yoğun aromasıyla tanınan bu lezzetli çilekler, tazeliğini ve doğal yapısını koruyarak sofralara ulaşmış oluyor. Organik üretim anlayışının hem üreticiye hem de tüketiciye önemli faydalar sağladığı vurgulanıyor.
- 6 / 4
- 6 / 5
- 6 / 6
- 00:10HSBC'ye büyük darbe: Merkez Bankası fonları için soruşturma açıldı
- 00:00Trump'ın savaş kararlarına darbe: Senato'dan geçen tasarı öfkesini körükledi
- 23:52İspanya şokta: Başbakan eşinin pasaportuna yargıdan yasak!
- 23:43Almanya'da tren seferleri durdu: On binlerce yolcu istasyonlarda mahsur kaldı
- 23:34Karne sevincine 'Hayal Treni' eşlik ediyor: Kepez'de şenlik var











