Çanakkale'de genç gıda denetçileri geleceğe hazırlanıyor
- 3 / 1
Çanakkale’de ‘Genç Gıda Denetçisi Projesi’ 2025-2026 eğitim-öğretim yılında da devam ediyor. Çanakkale İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve İl Özel İdaresi iş birliği ile hayata geçirilen bu proje, geleceğin bilinçli tüketicilerini yetiştirmeyi amaçlıyor.
- 3 / 2
Proje kapsamında öğrencilere gıda güvenliği, hijyen kuralları, etiket okuma alışkanlığı ve güvenilir gıda tüketimi konularında kapsamlı eğitimler verildi. Bu eğitimleri başarıyla tamamlayan 94 öğrenci, Çanakkale genelindeki 47 okuldan seçildi ve düzenlenen bir programda Genç Gıda Denetçisi Madalyaları takdim edildi.
- 3 / 3
Proje ile çocukların güvenilir gıda ve gıda hijyeni konularındaki farkındalıkları artırılmayı hedefleniyor. Böylece, gelecekte daha bilinçli tüketiciler yetiştirilerek, toplumda gıda güvenliği bilincinin artırılması amaçlanıyor.
- 02:19Manavgat'ın geleceği şekilleniyor: ASAT'tan 7 yılda 4 milyar TL'lik dev yatırım
- 02:09Karaçay Şelalesi, Osmaniye'nin yeni turizm cenneti haline geliyor
- 01:59Dilovası'nda kan donduran cinayet: 'Namus meselesi' diye bağırdı, eşini 8 yerinden bıçakladı
- 01:49Tunceli'de kartpostallık manzaralar: Rabat Vadisi'ndeki şelale
- 01:40Melis Sezen'den 'adam gibi adam' çağrısı: Aşk hayatıma dair çarpıcı açıklamalar!










