Bakan Bak, gençlerle basketbol ve voleybol oynadı
- 11 / 1
Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, Eskişehir’deki Yunus Emre Kapalı Spor Salonu'nun açılışına katıldı. Törenin ardından genç sporcularla bir araya gelen Bakan Bak, basketbol ve voleybol oynadı.
- 11 / 2
Bakan Bak, milli ve genç sporcularla gerçekleştirdiği müsabakalarda basketbol maçında iki atış yaparak ikisini de skora çevirdi. Maç oldukça heyecanlı geçti ve genç sporcularla birlikte keyifli anlar yaşandı.
- 11 / 3
Bakan Bak, genç kız sporcularla birlikte bir voleybol müsabakası da yaptı. Ayrıca, gençlerle birlikte Yusuf Dikeç pozu vererek hatıra fotoğrafı çektirdi. Tüm etkinliklerde yerel yöneticiler de Bakan Bak'a eşlik etti.
- 11 / 4
- 11 / 5
- 11 / 6
- 11 / 7
- 11 / 8
- 11 / 9
- 11 / 10
- 11 / 11
- 02:00Navigasyon faciaları bitmiyor: Genç sürücü dereye uçtu, yaralı kurtuldu
- 01:50Kalemtıraştan ilham alınarak 500 tonluk dev sondaj kulesi üretildi
- 01:41Akdeniz'de nefes kesen karşılaşma: Büyük beyaz köpekbalığı ilk kez görüntülendi
- 01:30Çöl ortasında 541 kilometrelik dev yapay nehir: Su yönetimi geleceği şekillendiriyor
- 01:20Barış rüzgarı kısa sürdü: Bakırın yükselişini Fed durdurdu









