SPOR
Yayınlanma : 13 Kasım 2020 12:22
Düzenleme : 13 Kasım 2020 12:22
Düzenleme : 13 Kasım 2020 12:22
Covid-19 Bodrumspor’u vurdu!

Bodrumspor’da bir futbolcunun daha covid-19 testi pozitif çıktı. Bu gelişme Karacabey Belediyespor maçı öncesi moralleri bozdu
Bu hafta evinde Karacabey Belediyespor ile karşılaşacak olan Bodrumspor’da bir futbolcunun daha covid-19 testi pozitif çıktı.
Kulübün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada "12 Kasım 2020 tarihinde yapılan covid-19 testleri sonucunda 1 futbolcumuzun test sonucu pozitif çıkmıştır. Testi pozitif çıkan futbolcumuz ev izolasyonuna alınmış ve tedavisine başlanmıştır” denildi. Takımda, geçen hafta da 1 futbolcunun test sonucunun pozitif çıktığı açıklanmıştı.
- 14:31Martı TAG davasında kritik gelişme: Oğuz Alper Öktem'den önemli açıklama
- 14:21Evlat acısı dinmeden yaşam savaşı: Anne, kırmızı ışıkta yakalandı
- 14:11Yatağan'da çocuk cerrahisi hizmeti başladı: Op. Dr. Kurt göreve geldi
- 14:01Rus sürücü, Muğla'da tıra arkadan çarptı: Anne hayatını kaybetti, oğlu tedavi görüyor
- 13:51Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Turgutreis'te anıldı






