Vali Masatlı, muhtarlarla deprem sonrası yeniden imar sürecini konuştu

Hatay Valisi Mustafa Masatlı, muhtarlarla iftarda buluşarak deprem sonrası yeniden imar sürecini değerlendirdi. Vali, Hatay'ın küllerinden yeniden doğduğunu ve muhtarların dayanışmadaki rolünü vurguladı.
Hatay Valisi Mustafa Masatlı, kentteki muhtarlarla bir araya gelerek Ramazan ayının bereketini paylaştı. İftar programının ardından açıklamalarda bulunan Vali Masatlı, 6 Şubat depremlerinin ardından yürütülen yeniden imar ve ihya çalışmalarına odaklandı.

HATAY YENİDEN DOĞUYOR
Vali Masatlı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde devlet koordinasyonunda hayata geçirilen yatırım ve projelere değinerek, Hatay'ın depremlerin ardından küllerinden yeniden doğduğunu ve bu sürecin aynı azimle devam ettiğini vurguladı.

MUHTARLARIN SORUMLULUĞU VE DAYANIŞMA RUHU
Deprem sürecinde muhtarların üstlendiği kritik rolü öven Vali Masatlı, afet anında ve sonrasında vatandaşların ihtiyaçlarının hızlıca belirlenmesi, kamu hizmetlerinin en ücra köşelere ulaştırılması ve toplumsal dayanışma ruhunun canlı tutulması konusundaki gayretlerinin takdire şayan olduğunu belirtti. "Bizler, Sayın Cumhurbaşkanımızın liderliğinde yılmamayı seçtik" diyen Masatlı, okunan dualar ve sohbetlerin ardından programın hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdiğini ekledi.
- 03:36Kuş gribi paniği: Avustralya'dan ithalat durdu, bir ülke kapıları kapattı!
- 03:25Avustralya'da nehir yataklarına çakıl eklenerek ekosistem geri kazandırılıyor
- 03:15Ölüm Vadisi'nin gizemli yürüyen taşları çözüldü: Buz ve hafif rüzgarın büyüsü!
- 03:06Fransa'da aşırı sıcaklar nedeniyle sokağa çıkma uyarısı yapıldı
- 02:56Gökyüzünden yağmur çalma hayali suya düştü: Çin'in dev 'nehir' projesi sessizce rafa kaldırıldı






