Sinop'ta motosiklet ve otomobil çarpıştı: 1 kişi yaralandı

Sinop'ta motosiklet ile otomobilin çarpışması sonucu bir kişi yaralandı. Olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi, yaralı hastaneye kaldırıldı.
Sinop'ta gerçekleşen trafik kazasında bir kişi yaralandı. Kaza, Gelincik Mahallesi'ndeki Pervane Kavşağı'nda meydana geldi.

KAZA DETAYLARI
Edinilen bilgilere göre, 17 yaşındaki D.K.A. yönetimindeki 57 ACT 949 plakalı motosiklet, Fatih Caddesi üzerinde ilerlerken Gelincik Yolu Caddesine geçmek için Pervane Kavşağından dönen S.T. idaresindeki 34 ZB 3337 plakalı otomobile çarptı. Çarpışma sonucunda motosiklet sürücüsü yaralandı.

SAĞLIK EKİPLERİ OLAY YERİNDE
Olayı gören çevredeki vatandaşlar sağlık ekiplerine haber verdi. Yaralı sürücü, sağlık ekiplerinin olay yerinde yaptığı ilk müdahalenin ardından Atatürk Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Polis ekipleri tarafından yapılan incelemelerde, motosiklet sürücüsü D.K.A.'nın sürücü belgesinin olmadığı tespit edildi. Ayrıca, yaralı sürücüye ehliyetsiz araç kullanmaktan idari para cezası uygulandı. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.
- 13:50Dünya yanarken buz kesen gizem: Kuzey Atlantik'teki 'Cold Blob' alarm veriyor!
- 13:41İzmir'de çocuklar için sanat dolu bir etkinlik gerçekleştirildi
- 13:31Girişimci kadınlar Bursa'da buluştu: E-ticaretin sırları ve yapay zeka konuşuldu
- 13:21Yeşilçam'ın efsanesi Gülşen Bubikoğlu'ndan doğal görüntü: Sosyal medyada ilgi topladı
- 13:11Boşanma aşamasındaki eşi tarafından vurulan kadın bir bacağını kaybetti: Tedavisi sürüyor



