Sarıgöl'de badem çiçekleri tablo gibi manzara yarattı

Manisa'nın Sarıgöl ilçesi Dadağlı Mahallesi'nde bodur badem ağaçlarının çiçek açmasıyla oluşan beyaz örtü, yeşillikler ve papatyalarla birleşerek kartpostallık manzaralar oluşturdu. Yerel halk, bu doğal güzelliğin tadını çıkarıyor.
Manisa'nın Sarıgöl ilçesine bağlı Dadağlı Mahallesi, bodur badem ağaçlarının çiçek açmasıyla birlikte görsel bir şölene ev sahipliği yapıyor. Beyaz badem çiçekleri, yeşeren otlar ve açan papatyalarla birleşerek adeta kartpostallık manzaralar oluşturdu.

DOĞA BEYAZA BÜRÜNDÜ
Baharın gelişiyle birlikte Dadağlı Mahallesi'ndeki bodur badem bahçeleri bembeyaz bir örtüyle kaplandı. Ağaçların çiçekleri, tarlaları kaplayan yeşil otlar ve rengarenk papatyalar, eşsiz bir manzara sunarak doğaseverleri büyülüyor. Bu muhteşem görüntü, fotoğraf çekmek isteyen ziyaretçiler için harika bir fırsat sunuyor.

BÖLGEYE DEĞER KATAN BODUR BADEM
Mahalle sakinlerinden Halil Uygun, yıllar önce İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü'nün bölgeye bodur badem fidanları diktiğini ve bu sayede böyle güzel bir manzaranın ortaya çıktığını belirtti. Uygun, "Yıllar önce İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından elle kırılabilen bodur badem fidanları dağıtılmıştı. Tarla komşumuz da 5-6 dekarlık tarlasına bu fidanlardan dikmişti. Şimdi tüm badem ağaçları çiçek açtı. Toprak yeşerdi, papatyalar açtı. Ortaya çıkan manzara bizleri dinlendiriyor. Buraya ailece gelip fotoğraflar çekiliyoruz." ifadelerini kullandı. Bodur badem ağaçlarının az sulama istemesi, erken verime yatması ve elle kırılabilir özelliğiyle piyasada da ilgi gördüğü vurgulandı.
- 13:14Pazaryeri'nde nefes kesti: 9 bin 320 kaçak makaron ele geçirildi!
- 13:04Muradiye OSB, yatırımcıların yeni gözdesi oldu
- 12:54Bursa ve Domaniç yolları yeşilin her tonuyla büyüledi: Kartpostallık manzaralar havadan görüntülendi
- 12:44Menteşeli gençler, tarihi ve sanatı bir arada deneyimledi
- 12:35Eğirdir'e yeni kaymakam: Dr. Serhat Doğan göreve başlıyor




