Restore edilen üç şehitler anıtı'nın açılışı duygusal anlara sahne oldu

Üç Şehitler Anıtı'nın açılışında duygu dolu anlar yaşandı; Vali Sezer, şehitlerin hatıralarının ebediyen yaşayacağı mesajını verdi.Restore edilen üç şehitler anıtı'nın açılışı duygusal anlara sahne oldu
Edirne'nin Lalapaşa ilçesinde 1982 yılında inşa edilen ve Vali Yunus Sezer'in talimatıyla restore edilen Üç Şehitler Anıtı, düzenlenen bir törenle açıldı. Törene katılan şehit yakınları, gözyaşlarına hakim olamazken, anıtın açılışı büyük bir duygu seline yol açtı.

ŞEHİTLER UNUTULMADI
1982 yılında bir obüs tankının köprüden düşmesi sonucu şehit olan Çavuş Hacı İbrahim Sezgin (Kahramanmaraş), Onbaşı Yılmaz Ersoy (Tunceli) ve Er İbrahim Yıldırım (Malatya) anısına yaptırılan anıt, Vali Yunus Sezer'in önderliğinde restore edildi. Açılış töreninde konuşan Vali Sezer, şehitlerin hatıralarının her zaman yaşamaya devam edeceğini belirtti.

DUYGUSAL ANLAR YAŞANDI
Açılışta söz alan Lalapaşa Kaymakamı Bahadır Yılmaz, 43 yıl önce yaşanan elim kazayı hatırlatarak, vatan uğruna can veren tüm şehitleri minnetle andıklarını ifade etti. Yılmaz, Kahramanmaraş'tan yola çıkan şehidin babası Şerif Sezgin'in oğlu için yaktığı ağıdı paylaştığında, duygusal anlar yaşandı. Törende yer alan şehit yakınları gözyaşlarına engel olamadı. Lalapaşa Belediye Başkanı Zafer Sezgin Geldi de, şehitlerin aziz hatıralarının asla yıpranmayacağını vurguladı. Konuşmaların ardından Vali Sezer, şehit Sezgin'in ablası Fatma Kıraç'a Kur'an-ı Kerim ve Türk bayrağı hediye etti. Ardından, şehit aileleri yenilenen anıtın açılışını gerçekleştirdi.
- 12:10Aras Kargo voleybol sahasına yeni bir yıldız kazandırdı: Ceren Nur Domaç!
- 12:00Akhisar'ın 27 yıllık altyapı hasreti nihayet sona eriyor
- 11:50Sahne tozu yutan genç yetenekler Muğla'yı uluslararası arenada gururlandırdı!
- 11:39Yolsuzluk operasyonunda 'adaylık borsası' iddiaları gündemde
- 11:29İzmir'in haberleşme omurgası artık güneşle güvende: Afetlere karşı kritik altyapı güçlendirildi






