Restore edilen üç şehitler anıtı'nın açılışı duygusal anlara sahne oldu

Üç Şehitler Anıtı'nın açılışında duygu dolu anlar yaşandı; Vali Sezer, şehitlerin hatıralarının ebediyen yaşayacağı mesajını verdi.Restore edilen üç şehitler anıtı'nın açılışı duygusal anlara sahne oldu
Edirne'nin Lalapaşa ilçesinde 1982 yılında inşa edilen ve Vali Yunus Sezer'in talimatıyla restore edilen Üç Şehitler Anıtı, düzenlenen bir törenle açıldı. Törene katılan şehit yakınları, gözyaşlarına hakim olamazken, anıtın açılışı büyük bir duygu seline yol açtı.

ŞEHİTLER UNUTULMADI
1982 yılında bir obüs tankının köprüden düşmesi sonucu şehit olan Çavuş Hacı İbrahim Sezgin (Kahramanmaraş), Onbaşı Yılmaz Ersoy (Tunceli) ve Er İbrahim Yıldırım (Malatya) anısına yaptırılan anıt, Vali Yunus Sezer'in önderliğinde restore edildi. Açılış töreninde konuşan Vali Sezer, şehitlerin hatıralarının her zaman yaşamaya devam edeceğini belirtti.

DUYGUSAL ANLAR YAŞANDI
Açılışta söz alan Lalapaşa Kaymakamı Bahadır Yılmaz, 43 yıl önce yaşanan elim kazayı hatırlatarak, vatan uğruna can veren tüm şehitleri minnetle andıklarını ifade etti. Yılmaz, Kahramanmaraş'tan yola çıkan şehidin babası Şerif Sezgin'in oğlu için yaktığı ağıdı paylaştığında, duygusal anlar yaşandı. Törende yer alan şehit yakınları gözyaşlarına engel olamadı. Lalapaşa Belediye Başkanı Zafer Sezgin Geldi de, şehitlerin aziz hatıralarının asla yıpranmayacağını vurguladı. Konuşmaların ardından Vali Sezer, şehit Sezgin'in ablası Fatma Kıraç'a Kur'an-ı Kerim ve Türk bayrağı hediye etti. Ardından, şehit aileleri yenilenen anıtın açılışını gerçekleştirdi.
- 10:37Samsun merkezli dev bahis operasyonu: 20 kişi adliyeye!
- 10:27Kubilay Kundakçı'nın babasından dikkat çeken açıklama: ''Anne kız çok iri rol yapıyor
- 10:17Bursa Tıp Fakültesi'nden ilk 'beyaz önlükler' mezun oldu: 43 yeni hekim mesleğe adım attı
- 10:08Çamura saplanan gazeteciyi kurtarma operasyonu
- 09:57Genç mucitler arkeologların derdine derman oldu, dünya birinciliğiyle gururlandırdı!






