Niğde Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi, yeni tamamlanan modern ameliyathanesi ile hizmet vermeye başladı. Bu gelişmeyle birlikte hastanede ilk cerrahi operasyon başarıyla gerçekleştirildi.

AMELİYATHANE HİZMETE GİRDİ
Niğde İl Sağlık Müdürlüğü’nden yapılan açıklamaya göre, son teknoloji donanımı ile donatılan ameliyathane, ağız ve diş sağlığı alanındaki cerrahi işlemlerin daha modern, güvenli ve konforlu bir ortamda yapılmasını sağlıyor. Bu sayede, hastaların il dışına sevk edilme ihtiyacının azaltılması ve sağlık hizmetlerine erişimin güçlendirilmesi hedeflenmektedir.

VATANDAŞLARA YENİ FIRSATLAR SUNULUYOR
Açıklamada, yeni ameliyathanenin faaliyete geçmesi ile birlikte birçok cerrahi müdahale için artık yerel sağlık hizmetlerinden yararlanmanın mümkün hale geleceği vurgulandı. Bu gelişme, Niğde halkı için önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.







