Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Muğla Uluslararası Gençlik Merkezi, "Aile Yılı" kapsamında düzenlediği Anne-Çocuk Atölyesi ile katılımcılara keyifli ve öğretici bir deneyim sundu.
Çocuk Atölyesinde gerçekleştirilen etkinlikte anne ve çocuklar birlikte seramik hamurundan figürler oluşturdu. Ardından bu figürleri rengârenk boyayan katılımcılar, hem el becerilerini geliştirme hem de birlikte üretmenin mutluluğunu yaşama fırsatı buldu.
Etkinliğe, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesinden gönüllü gençler de eşlik etti. Gönüllü gençler, geleneksel otantik çocuk oyunlarında ailelere ve çocuklara rehberlik ederek etkinliğe renk kattı. Etkinlik, kuşaklar arası bağın güçlenmesine ve çocukların sosyal gelişimine katkı sundu.
Anne-çocuk atölyeleri, katılımcılara kaliteli zaman geçirme imkânı sunarken; çocukların kendilerini geliştirmelerine ve aile içi iletişimin güçlenmesine de katkı sağladı.
GENEL
Yayınlanma : 11 Haziran 2025 11:12
Muğla Uluslararası Gençlik Merkezinde Anne-Çocuk atölyesi renkli görüntülere sahne oldu

Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Muğla Uluslararası Gençlik Merkezi, "Aile Yılı" kapsamında düzenlediği Anne-Çocuk Atölyesi
- 18:16Aydınlı sporculardan 110 metre engellide etkileyici performans
- 18:05Köyceğiz'de ikinci el pazarı hafta sonu dolup taştı
- 17:56ABD'nin 'Kıyamet Günü' uçakları için modernizasyon süreci başladı
- 17:47Skandalın boyutları büyüyor: Öğretmen-öğrenci ilişkisi şantaj ağını ortaya çıkardı
- 17:37Damatların yeni trendi: Altın kravat akımı başladı





