ASAYİŞ
Yayınlanma : 02 Haziran 2025 14:04
Motosikletle tehlikeli yolculuk cep telefonu kamerasına yansıdı

Yozgatta motosikletle 3 kişinin korumasız bir şekilde seyahati cep telefonu kamerasına yansıdı.Yozgatın Sarıkaya ve Boğazlıyan ilçeleri arasında bulunan At
Yozgatta motosikletle 3 kişinin korumasız bir şekilde seyahati cep telefonu kamerasına yansıdı.
Yozgatın Sarıkaya ve Boğazlıyan ilçeleri arasında bulunan Atatürk yolunda bir motosiklet sürücüsünün tehlikeli yolculuğu kameraya yansıdı. 3 kişinin motosiklet üzerindeki güvenlik önlemsiz seyahati, yoldan geçenleri hayrete düşürdü. Cep telefonu kamerasına yansıyan görüntülerde plakasız olan motosikletteki yolcuların tehlikeli yolcuğu yürekleri ağza getirdi.
Yozgatın Sarıkaya ve Boğazlıyan ilçeleri arasında bulunan Atatürk yolunda bir motosiklet sürücüsünün tehlikeli yolculuğu kameraya yansıdı. 3 kişinin motosiklet üzerindeki güvenlik önlemsiz seyahati, yoldan geçenleri hayrete düşürdü. Cep telefonu kamerasına yansıyan görüntülerde plakasız olan motosikletteki yolcuların tehlikeli yolcuğu yürekleri ağza getirdi.
- 11:45Bursa'da motosiklet kazası: 1 ölü, 1 yaralı
- 11:35Manisalı engelli yüzücüler, uluslararası projeyle Macaristan'a uçuyor: Sporun birleştirici gücü sahnede!
- 11:25Seferihisar Belediyesi'nde skandal: İmar Müdürü gözaltında
- 11:15Manisa'nın enerji geleceğine dev yatırım: 5 yılda 19 milyar TL
- 11:05Aliberti Köşkü, İzmir'de modern bir kent parkına dönüşüyor





