Menteşe'de Kent Lokantası: 21 Ağustos'ta kapılarını açıyor

Menteşe Belediyesi'nin hayata geçirdiği Kent Lokantası, 21 Ağustos'ta vatandaşlara uygun fiyatlı ve sağlıklı yemek seçenekleri sunmak üzere hizmete açılıyor. Proje, ekonomik desteğin yanı sıra toplumsal dayanışmayı da hedefliyor.
Menteşe Belediyesi, vatandaşların bütçelerine katkı sağlamak amacıyla Kent Lokantası projesini hayata geçiriyor. Birçok belediyenin benzer uygulamalarıyla paralel olarak, düşük maliyetli ve sağlıklı yemek seçenekleri sunmayı hedefleyen lokanta, halkın hizmetine sunulacak.
HALKIN HİZMETİNDE
Menteşe Belediyesi'nin açıklamasına göre, Kent Lokantası, 21 Ağustos Perşembe günü kapılarını açacak. Vatandaşlar, uygun fiyatlarla sağlıklı ve lezzetli yemeklerin tadını çıkarabilecek. Projenin amacı, ekonomik desteğin yanı sıra, toplumsal dayanışmayı da güçlendirmek.
TOPLUMSAL DAYANIŞMA
Belediye yetkilileri, Kent Lokantası'nın sadece yemek ihtiyacını karşılamayacağını, aynı zamanda bir dayanışma ve paylaşma ortamı oluşturacağını vurguluyor. Tüm vatandaşların aynı sofrada buluşabileceği bu mekanın, toplumsal birlikteliği güçlendirmesi hedefleniyor.
- 14:48Manisa'dan bir yıldız doğdu: Eylül Aygül, U-18 Türkiye şampiyonu oldu ve milli takıma seçildi!
- 14:38Gaziantep'te çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle kontrol altına alındı
- 14:28Bolvadin'de kavşak kabusu: Otomobil ve tır çarpıştı, 1 kişi yaralandı
- 14:19Sabancı, Akçansa'yı Heidelberg Materials'a devretti
- 14:09Yeniköy’de nefes kesen operasyon: Hırsızlık zanlısı 3 yıl hapis cezasıyla yakalandı



