Martı TAG davasında kritik gelişme: Oğuz Alper Öktem'den önemli açıklama

Martı TAG davasında mahkeme, uygulamanın erişimini engellerken taksicilerin acil kapatma talebini reddetti. Oğuz Alper Öktem, sürecin devam ettiğini açıkladı.
Türkiye genelinde milyonlarca kullanıcının ve taksi esnafının dikkatle izlediği Martı TAG davasında önemli bir gelişme yaşandı. İstanbul 14. Asliye Ticaret Mahkemesi'nde görülen davanın 7. duruşmasında, Martı TAG'ın internet sitesi ve mobil uygulamasının erişimine engel konulmasına ve reklam faaliyetlerinin durdurulmasına karar verildi.
TAKSİCİLERİN TALEBİ REDDEDİLDİ
Ancak mahkeme, taksicilerin uygulamanın derhal kapatılması yönündeki acil tedbir talebini reddetti. Kararın ardından kameralar karşısına geçen TAG Kurucusu Oğuz Alper Öktem, hukuki sürecin henüz sona ermediğini ve kararı üst mahkemeye taşıyacaklarını duyurdu. Öktem, açıklamasında, "Karar nihai değil, üst mahkemede haklılığımızı ispatlayacağız," ifadelerini kullandı.
DAVA SÜRECİ DEVAM EDİYOR
TAG uygulamasına ilişkin davanın 7. duruşması 24 Haziran'da gerçekleşti. İstanbul Otomobilciler Esnaf Odası ve diğer birçok taksi derneği tarafından açılan davada mahkeme heyeti, davanın kısmen kabulüne, kısmen reddine karar verdi. Öktem, "Taksicilerin uygulamanın kapatılması yönündeki talebi reddedildi. Bu kararı İstinaf Mahkemesi'ne taşıyacağız," dedi. TAG ailesinin destekçilerine teşekkür eden Öktem, kamuoyunu gelişmeler hakkında bilgilendirmeye devam edeceklerini belirtti.
- 16:03Altın uzmanlarından kritik tarih: Eylül ayında şahlanış mı başlıyor?
- 15:53Balıkesir Ziraat Odası Başkanı Demirbay: 'Bir yıllık emek bir sigara izmaritiyle kül olmasın
- 15:43Altın yüzük bulundu: Üzerindeki gizemli semboller arkeologları şoke etti!
- 15:32Bucasporlu Sercan Deniz, Kasımpaşa ile anlaşma sağladı
- 15:22İşitme engelli gençten tarihi telsizcilik başarısı: Didem 'Sessiz Güç' projesiyle parladı







