Kayserispor için kesenin ağzı açıldı: 232 milyon TL harcama limiti!

Kayserispor'a 2026-2027 sezonu için 232 milyon TL'yi aşan harcama limiti tanımlandı. TFF'nin belirlediği limitler, kulüplerin finansal sürdürülebilirliğini hedefliyor.
TFF 1. Lig'de mücadele edecek olan Kayserispor'un 2026-2027 sezonu için harcama limiti belirlendi. Yapılan açıklamaya göre sarı kırmızılılar, bu sezon için tam 232 milyon 101 bin 948 TL'ye kadar harcama yapabilecek. Bu rakam, kulübün finansal sürdürülebilirliği ve rekabet gücünü artırma hedefi doğrultusunda önemli bir adım olarak görülüyor.

LİMİTLER BELİRLENDİ
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihinde gerçekleştirdiği toplantıda, 2026-2027 sezonu için TFF 1. Lig takımlarının harcama limitlerini netleştirdi. TFF'nin resmi internet sitesinden yayımlanan duyuruda, bu limitlerin özellikle ikinci transfer ve tescil dönemi göz önünde bulundurularak belirlendiği ifade edildi. 30 Aralık 2022 tarihinde yürürlüğe giren Kulüp Lisans ve Finansal Sürdürülebilirlik Talimatı'nın 121. maddesi uyarınca Kayserispor'a tanınan bu limit, kulübün transfer ve maaş bütçesi için önemli bir çerçeve çiziyor.
LİGİN EN BÜYÜK HEDEFİ
Belirlenen harcama limitleri arasında Esenler Erokspor en yüksek limiti alırken, Manisa Futbol Kulübü ise en düşük limiti elde etti. Kayserispor'un aldığı limit, ligdeki diğer takımlara kıyasla orta sıralarda yer alıyor. Bu durum, kulübün mevcut ekonomik durumu ve gelecek planları hakkında ipuçları veriyor.
- 23:19Uzay kayaları servet kapısı: Bu taşın gramı 266 bin lira
- 23:12Söke'de yürekler ağza geldi: Otomobil taklalar atarak ters döndü, sürücü mucize eseri kurtuldu!
- 23:04Dünyanın en küçük ülkesi Tuvalu, dijital dünyada var olmanın peşinde
- 22:56Denizlerin gizemli sakinleri: Yürüyebilen köpek balığı türü keşfedildi
- 22:49Yerli temizlik devi Vnd Global Plastik iflas etti: Rekabet Kurumu cezası etkili oldu mu?






