Karşıyaka Stadı'nda büyük adım: Son imza bekleniyor, taraftar heyecanlı!

Karşıyaka Spor Kulübü, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı'nın hazırladığı stadyum protokolünün bakanlığa iletildiğini ve son imza için beklendiğini duyurdu. Taraftarlar, projenin hızla tamamlanmasını umut ediyor.
İzmir'in köklü kulüplerinden Karşıyaka Spor Kulübü, yıllardır beklenen stadyum projesi için önemli bir gelişmeyi duyurdu. Kulübün sosyal medya hesaplarından yapılan açıklamaya göre, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay tarafından hazırlanan ortak protokol, ilgili bakanlığa iletildi ve projenin başlaması için sadece son imza bekleniyor.

STAD İÇİN GERİ SAYIM BAŞLADI
2015 yılında yıkılan Yalı'daki İlçe Stadı'nın yerine yapılması planlanan yeni stat projesinde, merkezi ve yerel yönetim iş birliği büyük ölçüde sağlandı. Stat arazisi, Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından İzmir Büyükşehir Belediyesi'nin talebi üzerine inşaat için belediyeye devredilmişti. Bu devrin ardından kulüp, protokolün imzalanıp bakanlığa gönderildiğini ve sürecin tamamlanması için son adımların atıldığını belirtti.
TARAFTAR VE CAMİADAN BEKLENTİ
Karşıyaka Spor Kulübü, taraftarlarına ve camiasına seslenerek, "Gözümüz ve kulağımız Bakanlık'tadır. Karşıyaka'nın yıllardır özlemini duyduğu stadın hayata geçirilmesi adına bekleyen imza sürecinin hızlandırılmasını camiamız adına önemle bekliyoruz." ifadelerini kullandı. Kulüp, bu süreçte destek veren herkese teşekkür ederken, "Karşıyaka'ya yakışan stadın bir an önce kazandırılması en büyük temennimizdir." diyerek beklentilerini dile getirdi.
- 17:25Üniversite kampüsü girişinde feci kaza: 2 öğrenci yaralandı
- 17:14Uluabat Gölü'nde su seviyesi düştü; hobi evleri yeniden görünür oldu
- 17:04Kütahya'da feci kaza: Motosiklet ciple çarpıştı, ortalık karıştı!
- 16:54Bursa'da orman yangınlarına karşı eğitim: Cezalar ağırlaşıyor
- 16:44Robotlar işçi kıyımına mı yol açıyor? GM'de 1000 işçi kovuldu, ortalık karıştı






