SPOR
Yayınlanma : 11 Mayıs 2026 15:30
Göztepe, play-off serisini dengelemek için sahaya çıkıyor

Göztepe, play-off yarı final rövanşında Parmos Bordo BK ile karşı karşıya geliyor. Hedefi, seriyi eşitleyerek finale bir adım daha yaklaşmak.
Göztepe, Türkiye Basketbol Ligi play-off yarı final rövanş maçında yarın Parmos Bordo BK’yı ağırlayacak.
İLK MAÇTA KAYBETTİ
Sarı-kırmızılı ekip, serinin ilk maçında deplasmanda rakibine yenilerek 1-0 geriye düştü. Şimdi, yarın Bornova Altındağ Atatürk Spor Kompleksi’nde taraftarının desteğiyle sahaya çıkacak. Saat 19.00’da başlayacak olan bu önemli mücadelede Göztepe, seriyi eşitlemek için var gücüyle mücadele edecek.
SON MAÇ İHTİMALİ
Eğer Göztepe, bu karşılaşmadan galip çıkmayı başarırsa, serinin son maçı 15 Mayıs Cuma günü Bandırma’da oynanacak. İzmir temsilcisi, taraftarının desteğiyle finale bir adım daha yaklaşmayı hedefliyor.
- 21:13Manisa'da menşei belirsiz midyeler imha edildi
- 21:03Hürmüz Boğazı'nda 'Mutabakat' Sonrası İlk Çatışma: Kargo Gemisine Mermi İsabet Etti
- 20:53Bahçelievler'de aşure günü coşkusu: Binlerce vatandaşa ikram edildi
- 20:44Ünlü modacı Zühal Yorgancıoğlu'nun cenazesinde 'saf gerginliği': Anne kız ön safta namaz kılmak istedi, imam izin vermedi
- 20:34Apple ürünlerine bellek krizinin etkisiyle zam geldi







