• satrroıad dörüm
SPOR
Yayınlanma : 24 Haziran 2026 19:35

Gölpazarıspor, 1. Amatör Lig hayalini son haftada kaybetti

Gölpazarıspor, 1. Amatör Lig hayalini son haftada kaybetti
Bilecik 2. Amatör Lig'de Gölpazarıspor, son hafta kaybettiği maçla 1. Amatör Lig'e yükselme şansını kaçırdı. Şampiyon 1299 Bilecikspor oldu.

Bilecik 2. Amatör Lig’de sezon sona erdi ve B Grubu’nda mücadele eden Gölpazarıspor, 1. Amatör Lig’e yükselme şansını son haftada kaybetti.

sempati mobilya

Gölpazarıspor, 1. Amatör Lig hayalini son haftada kaybetti 1

B GRUBU’NDA HAREKETLİ SON HAFTA

Bilecik 2. Amatör Lig’in son haftasında A ve B Grupları’ndaki takımlar, 6. haftayı geride bıraktı. Her iki grup için de ligin son haftasında, sıralamada ilk iki sırayı alan takımlar Bilecik 1. Amatör Lig’e yükseldi. A Grubu’nda şampiyonluğu garantileyen Kandillispor, Güneşspor ile oynadığı maçta etkileyici bir skorla 10-1 galip geldi. Ligi ikinci bitiren Kurtköyspor da kendi sahasında Bozüyük Gücüspor’u 3-0 yenerek bir üst lige çıkmayı başardı.

GÖLPAZARISPOR'UN HAYALİ SONA ERDİ

Gölpazarıspor, B Grubu’ndaki son hafta mücadelesine 7 puanla ikinci sırada başladı. Ancak, ligin şampiyonu 1299 Bilecikspor’a evinde 3-2 kaybederek, 1. Amatör Lig’e yükselme fırsatını elinden kaçırdı. Haftaya 6 puanla üçüncü sırada giren Vezirhanspor, Bayırköyspor’u 4-0 yenerek 9 puana ulaştı. Bu sonuçların ardından, 13 puanla 1299 Bilecikspor ve 9 puanla Vezirhanspor, Bilecik 1. Amatör Lig’e yükselen takımlar olarak belirlendi.