Gediz Orman İşletme Müdürlüğü’ne bağlı Yarpuz Orman İşletme Şefliği ekipleri, orman yangınlarının önlenmesi amacıyla sahada aktif olarak farkındalık çalışmaları yürütmekte.

VATANDAŞLARA BİLGİ VERİLİYOR
İlçe genelinde yapılan bilgilendirme faaliyetleri çerçevesinde, ekipler vatandaşlara ve sürücülere el broşürleri dağıtarak özellikle yaz aylarında artan yangın riskine dikkat çekiyor. Bu çalışmalarla anız yakılmaması, ormanlık alanlarda ateş yakılmaması ve piknik sonrası ateşlerin tamamen söndürülmesi gerektiği vurgulanıyor.

DUYARLILIK ÇAĞRISI
Yetkililer, küçük bir ihmalin büyük orman kayıplarına yol açabileceği konusunda halkı uyararak, daha duyarlı olmaları için çağrıda bulunuyor. Gediz genelinde yangın riskini azaltmaya yönelik bu önleyici faaliyetlerin devam edeceği bildirildi.







