Erzurumspor FK Teknik Direktörü Özbalta: 'Senenin hesaplarını yapmalıyız

Erzurumspor FK Teknik Direktörü Serkan Özbalta, ligi kazasız tamamladıklarını ve gelecek sezonun hesaplarını yapmaları gerektiğini belirtti. Çorum FK'ya play-off'ta başarılar diledi.
Trendyol 1. Lig'in 38. ve son haftasında Çorum FK ile 1-1 berabere kalan Erzurumspor FK'da Teknik Direktör Serkan Özbalta, müsabakanın ardından yaptığı değerlendirmelerle dikkat çekti.
LİGİ KAZASIZ TAMAMLADIK
Özbalta, şampiyonluk kutlamaları ve oyuncu röportajları derken sadece tek bir antrenmanla maça çıktıklarını ve beş oyuncunun yokluğuna rağmen mağlubiyet almadan ayrılmanın gurur verici olduğunu belirtti. Ligin kaderini değiştirmek istemediklerini vurgulayan Özbalta, geçen hafta Bandırma maçında da iç sahada hiç kaybetmemiş olmalarının önemine değindi. Bu durumun, play-off'a kalma iddiaları devam eden diğer takımlar için de bir güven aşıladığını ifade etti. Ligin genel olarak çok temiz geçtiğini ve Çorum FK'nın da 3. olma şansının bulunduğunu belirten Özbalta, her iki takım açısından da son maçın önemli olduğunu vurguladı.
ÇORUM FK'YA PLAY-OFF'TA BAŞARILAR
Özbalta, Çorum FK'ya play-off'larda başarılar dileyerek, kendi kariyerinde Çorum'da güzel günlerinin geçtiğini ve play-off'ta talihsiz bir şekilde elendiklerini hatırlattı. Bu sene Bodrum ile kupa kaldırmayı başardıklarını belirten Özbalta, Çorum FK'nın da Süper Lig yolunda başarıya ulaşmasını temenni etti. Genel olarak ligi kazasız, belasız ve çok temiz bir şekilde bitirdiklerini ifade eden Özbalta, önümüzdeki senenin hesaplarını yapmaları gerektiğini sözlerine ekledi.
- 09:55Dünya Kupası'nda hayal kırıklığı: Milliler Avustralya'ya 2-0 yenildi
- 09:46İzmir'de dev ekranda dünya kupası coşkusu yaşandı
- 09:36Milli heyecan Balıkesir sokaklarını sardı: Dev ekranlarda coşkulu izleyici ilgisi
- 09:25San Francisco'da trajik kaza: Hırsız polislerin kovalamacası can aldı
- 09:15Türkmenistan ile Denizli arasında iş birliği köprüleri kuruluyor: Ekonomik fırsatlar masada!





