Erzurum'da düzenlenen Minikler Güreş İl Seçmeleri, geleceğin şampiyonlarını belirlemek üzere büyük bir coşkuyla tamamlandı. Erzurum Güreş İl Temsilciliği'nin organizesiyle gerçekleşen bu önemli etkinlik, 8 ila 14 yaş arasındaki 248 genç güreşçiyi minderde buluşturdu.

TÜRKİYE ŞAMPİYONASINA BİR ADIM KALDI
Çekişmeli geçen mücadeleler sonucunda, her kategoride birinci sırayı alan sporcular, Türkiye Güreş Federasyonu'nun Ankara'da düzenleyeceği Türkiye Şampiyonası'nda Erzurum'u temsil etme hakkı kazandı. Bu elemelerde toplamda 76 başarılı sporcu, bir üst seviyede mücadele etme fırsatı yakaladı. Erzurum Valisi Aydın Baruş da 38 kilogram kategorisinde dereceye giren minik sporculara madalyalarını takdim ederek, gösterdikleri üstün performanstan dolayı kendilerini tebrik etti.

GELECEĞİN YILDIZLARINA DESTEK
Erzurum Valiliği'nden yapılan açıklamada, bu tür organizasyonların genç yeteneklerin keşfedilmesi ve geliştirilmesi açısından büyük önem taşıdığı vurgulandı. Açıklamada ayrıca, 'Geleceğin şampiyon güreşçilerini yetiştiren tüm antrenörlerimizi, sporcularımızı ve ailelerini kutluyor, Türkiye Şampiyonası’nda ilimizi temsil edecek sporcularımıza başarılar diliyoruz' ifadeleri kullanılarak, sporculara ve onları yetiştiren emekçilere destek mesajı verildi.







